Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Michalik Arkadiusz"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Franchising szansą rozwoju dla polskich firm usługowych sektora MŚP na przykładzie firmy "Argasińscy" w Nowym Sączu
    (2004) Michalik Arkadiusz; Śmigielska, Grażyna
    Sektor małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce rozwijał się dynamicznie po zmianie ustroju polityczno- ekonomicznego w latach `90. Dzisiaj, kiedy rynek jest nasycony i utrzymują się na nim tylko najmocniejsi, przedsiębiorstwa muszą umieć skutecznie stawiać czoła konkurencji. Jednak przedsiębiorcy napotkają wiele barier hamujących rozwój ich firm, wtedy konieczne jest przyjęcie strategii, która zapewni osiągnięcie tego celu. Istotną barierą rozwoju firmy jest brak kapitału, wysokie wymagania stawiane przez rynek oraz zbyt wysokie oprocentowanie zniechęcające przedsiębiorców do zaciągania kredytów. Strategią pozwalającąna ominięcie tej bariery jest franchising, który pozwala stworzyć system sieci, której rozwój w znacznej części jest finansowany przez biorców systemu (franchisobiorców). Celem tej pracy jest przedstawienie możliwości rozwoju przedsiębiorstwa poprzez franchising- uwarunkowania oraz ograniczenia tej strategii. Obiektem analizy jest firma która w większości spełnia warunki stawiane franchisodawcom. Jest to przedsiębiorstwo „Argasińscy” założone w 1937 roku i zajmujące się produkcja i sprzedażą lodów produkowanych metodą tradycyjną. Posiada ona sprawdzoną markę oraz wyroby które cieszą powodzeniem nie tylko u konsumentów z Nowego Sącza.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi