Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Michalska, Dominika"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Analiza przystosowania systemu zarządzania zasobami ludzkimi do potrzeb zarządzania wiedzą na przykładzie Miejskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej sp. z o.o. w Nowym Sączu
    (2013-01-30 17:38:26) Michalska, Dominika; Ujwary-Gil, Anna
    W pracy dokonano analizy przystosowania systemu ZZL w zarządzaniu wiedzą w przedsiębiorstwie MPEC w Nowym Sączu. Na ile funkcje ZZL są przystosowane do procesu zarządzania wiedzą, w tym przedsiębiorstwie. Jakie należy podjąć kroki, by wiedza zaczęła odgrywać główną rolę w procesach: rekrutacji, wdrażania nowych pracowników, systemów motywacji i wynagradzania, szkoleniach i rozwoju, planowania kariery zawodowej i w metodach oceniania pracowników. W tym celu przeprowadzone zostały badania przy zastosowaniu narzędzi badawczych: sieć powiązań społecznych pracowników, model samorozwoju pracowników, wywiad z działem zasobów ludzkich i kwestionariusz ankietowy, przeprowadzony wśród pracowników. Uzyskane wyniki i ich ocena pozwoliły na odpowiednie wnioski. Na ogół ZZL w tym przedsiębiorstwie zorientowane jest na wiedzę. Nie wszystkie jego elementy są w wystarczającym stopniu dostosowane do kultury podporządkowanej wiedzy. Ważne jest stworzenie technicznych, kulturowych, finansowych, organizacyjnych warunków do swobodnych kontaktów między pracownikami. Zachęcanie ich do dzielenia się wiedzą i doświadczeniami, transferu wiedzy. Przedsiębiorstwo na poziomie przeciętnym wykorzystuje wiedzę, doświadczenia i umiejętności pracowników w budowaniu systemów zarządzania wiedzą. Barierą jest wciąż niewystarczające doświadczenie i umiejętności wykorzystywania przez kadrę zarządzającą odpowiednich technik i narzędzi oraz istniejąca w nim rozbieżność pomiędzy tym co wiedzą, a co robią.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi