Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Michno Anna"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Brak miniatury
    Pozycja
    Analiza działań promocyjnych w "Zakładach Elektrod Węglowych" S.A. w Raciborzu
    (2003) Michno Anna; Rawski, Marek
    Promocja jest często określana jako rodzaj komunikowania się przedsiębiorstwa z konsumentem i otoczeniem. Wraz z nastaniem w Polsce gospodarki wolnorynkowej konieczne stało się stosowanie instrumentów marketingu - mix a w szczególności promocji. Podstawowym celem promocji jest dostarczenie klientom i potencjalnym nabywcom informacji mających skłonić ich do nabywania oferowanych produktów oraz wykreować pozytywny wizerunek firmy na rynku. Zadaniem promocji jest kreowanie popytu na produkty, dostarczanie informacji o cechach produktów, ich rodzajach oraz korzyściach płynących z faktu ich zakupu. Do podstawowych instrumentów promocji zalicza się public relations, promocję sprzedaży, oraz reklamę i propagandę marketingową. Stosując public relations firma kreuje swój wizerunek, dzięki promocji sprzedaży zachęca do zakupów swoich produktów, a reklama i propaganda marketingowa mają za zadanie poinformować potencjalnych nabywców o istnieniu produktów firmy, ich cechach i korzyściach płynących z ich zakupu. W chwili obecnej dla konsumenta ważne jest nie tylko co kupuje i za jaką cenę ale także od kogo kupuje i kto jest producentem danego wyrobu. Bardzo istotne jest jak klient postrzega daną markę, czy utożsamia ją z wysoką jakością, dobrym serwisem, dodatkowymi korzyściami płynącymi z zakupu jak np. możliwość wygrania wycieczki czy samochodu. Dlatego tak bardzo istotny jest właściwy dobór instrumentów promocji. Celem niniejszej pracy jest zaprezentowanie sposobu wykorzystania instrumentów marketingu - mix w tym promocji w celu stworzenia odpowiedniego wizerunku i zwiększenia sprzedaży wyrobów „Zakładów Elektrod Węglowych” S.A. w Raciborzu.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi