Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Miczek, Daniel"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Dystrybucja i merchandising jako narzędzia rozwoju sprzedaży na przykładzie Frito Lay Poland
    (2012-06-27 21:54:56) Miczek, Daniel; Piekarz, Halina
    Firmy chcąc przetrwać w panującym obecnie kryzysie gospodarczym i utrzymać się na rynku zmuszone są do podejmowania niezbędnych często radykalnych kroków, które mają na celu przede wszystkim „walkę” z konkurencją. Niniejsza praca jest analizą czynników rozwoju sprzedaży tj. dystrybucji i merchandisingu, które w tej „walce” odgrywają szczególną rolę. Opracowanie przedstawia zasady dystrybucji produktów i strategie merchandisingowe stosowane w firmie Frito Lay. Szczegółowo opisane zostały rozwiązania logistyczne (w tym również terenowe) i ich ewolucje oraz charakterystyka systemu dystrybucji produktów firmy prowadzonego za pomocą kilku typów kanałów dystrybucji, które jak to wynika z uzyskanych materiałów wewnętrznych firmy mają dynamiczny charakter, dostosowujący się do zmian zachodzących na rynku. Opracowanie zawiera również opis strategii merchandisingowej stosowanej w firmie, której głównym zadaniem jest pobudzenie potencjalnego konsumenta do impulsowego zakupu towaru. Analiza wyników stosowania instrumentów przez firmę, zarówno tych związanych z dystrybucją, jak i merchandisingiem, wskazuje na dalszą potrzebę ich stosowania jako, że w dużej mierze przyczyniły się do tego, iż firma Frito Lay jest obecnie liderem w kategorii słonych przekąsek na rynku.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi