Przeglądaj wg Autor "Miczek, Daniel"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Dystrybucja i merchandising jako narzędzia rozwoju sprzedaży na przykładzie Frito Lay Poland(2012-06-27 21:54:56) Miczek, Daniel; Piekarz, HalinaFirmy chcąc przetrwać w panującym obecnie kryzysie gospodarczym i utrzymać się na rynku zmuszone są do podejmowania niezbędnych często radykalnych kroków, które mają na celu przede wszystkim „walkę” z konkurencją. Niniejsza praca jest analizą czynników rozwoju sprzedaży tj. dystrybucji i merchandisingu, które w tej „walce” odgrywają szczególną rolę. Opracowanie przedstawia zasady dystrybucji produktów i strategie merchandisingowe stosowane w firmie Frito Lay. Szczegółowo opisane zostały rozwiązania logistyczne (w tym również terenowe) i ich ewolucje oraz charakterystyka systemu dystrybucji produktów firmy prowadzonego za pomocą kilku typów kanałów dystrybucji, które jak to wynika z uzyskanych materiałów wewnętrznych firmy mają dynamiczny charakter, dostosowujący się do zmian zachodzących na rynku. Opracowanie zawiera również opis strategii merchandisingowej stosowanej w firmie, której głównym zadaniem jest pobudzenie potencjalnego konsumenta do impulsowego zakupu towaru. Analiza wyników stosowania instrumentów przez firmę, zarówno tych związanych z dystrybucją, jak i merchandisingiem, wskazuje na dalszą potrzebę ich stosowania jako, że w dużej mierze przyczyniły się do tego, iż firma Frito Lay jest obecnie liderem w kategorii słonych przekąsek na rynku.