Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Mida Marek"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Brak miniatury
    Pozycja
    System działań promocyjnych on-line przedsiębiorstwa na przykładzie firmy "Kowalstwo Artystyczne" w Iwkowej
    (2007) Mida Marek; Wiktor, Jan W.
    W warunkach konkurencji istotnym i skutecznym sposobem wprowadzenia firmy na konkretny segment rynku jest wykorzystanie strategii promocyjnej. Układa się ona w kompozycję promotion-mix, składającą się z reklamy, promocji sprzedaży, public relations i promocji osobistej. Coraz częściej obserwuje się zmianę zachowań klientów związanych ze zbyt dużym stopniem nasycenia tradycyjnymi narzędziami promocji. Z kolei klienci korzystniej postrzegają działania promocyjne prowadzone za pośrednictwem Internetu i promocji on-line. W dobie dynamicznego rozwoju technologii informatycznych coraz powszechniejsze zastosowanie mają elektroniczne media kontaktu firmy z rynkiem. W praktyce tworzą one nowe możliwości zastosowania w marketingu szczególnie istotne dla przedsiębiorstw działających na rynku. Należy do nich w szczególności Internet, a dokładniej jego część nazywana ogólnoświatową siecią - Word Wide Web. Szczególnie istotnym instrumentem w marketingu on-line są dostępne dla użytkowników prywatnych strony WWW przedsiębiorstw, na których znajdują się informacje o firmie, jej produktach oraz adresy elektroniczne, pod którymi klienci mogą składać zamówienia. Korzyści są wiec ogromne, zwłaszcza dla małych firm, firmy coraz częściej decydują się na ten rodzaj promocji swojego przedsiębiorstwa co w przeważającej mierze przynosi im wymierne korzyści. Celem niniejszej pracy jest analiza działań promocyjnych małej firmy z branży kowalstwa artystycznego, dokonana za pośrednictwem promocji internetowej w latach 2002-2006 oraz przedstawienie efektów tych działań zastosowanych przez niniejszą firmę. W pracy postawiono dwie hipotezy badawcze : 1.Czy w badanym przedsiębiorstwie występuje potrzeba promocji internetowej? 2. Czy realizacji promocji on-line w przedsiębiorstwie przyczynia się do lepszej efektywności opisywanej organizacji?

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi