Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Miechurska, Urszula"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Rola klimatu organizacyjnego w kształtowaniu polityki personalnej na przykładzie Urzędu Pocztowego nr 2 w Nowym Sączu
    (2010-09-26 22:31:59) Miechurska, Urszula; Potoczek, Natalia
    Celem niniejszej pracy jest ocena znaczenia funkcji personalnej i roli klimatu organizacyjnego w jej kształtowaniu. Praca składa się z czterech rozdziałów. Pierwszą część poświęcono omówieniu funkcji personalnej określając jej istotę i rozwój. Przedstawiono czynniki wewnętrzne i zewnętrzne, które mają wpływ na kształtowanie funkcji personalnej. Zostały opisane różne formy organizacyjne, ich modele, w zależności od liczby osób zatrudnionych, wielkości przedsiębiorstwa, zakresu działania i specjalizacji. Drugi rozdział pracy przedstawia kształtowanie polityki personalnej, która wpływa na rozwój organizacji. Wyszczególniono w tym rozdziale niektóre obszary polityki personalnej i pokrótce je opisano. Rozdział trzeci charakteryzuje Pocztę Polską, jej rozwój i strukturę organizacyjną. W szczególności skoncentrowano się na aspektach organizacyjnych Urzędu Pocztowego nr 2 w Nowym Sączu, w którym przeprowadzono badania ankietowe dotyczące klimatu organizacyjnego. W rozdziale czwartym określono cele oraz elementy polityki personalnej przedsiębiorstwa. Na podstawie wypełnionych ankiet przez pracowników urzędu pocztowego dokonano weryfikacji postawionych hipotez. W analizie materiału empirycznego zastosowano test Kruskala-Wallisa. Na koniec przedstawiono ogólną opinię na temat satysfakcji i zadowolenia pracowników, oceny przełożonych, a także wpływu komunikacji i współpracy na realizację powierzonych zadań.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi