Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Migda, Jacek"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Skuteczność i efektywność reklamy na przykładzie internetowej kampanii reklamowej firmy usługowej NETESC Jacek Migda z siedzibą w Dębnie
    (2011-06-14 17:24:45) Migda, Jacek; Beliczyński, Jan
    Głównym celem niniejszej pracy jest weryfikacja, czy skuteczność reklamy internetowej zależy od stosowanej formy i środka reklamy. Hipoteza przyjęta w tej pracy zakłada, że niska skuteczność wynika z niewystarczających nakładów finansowych przeznaczonych na działania reklamowe. Ponadto założono, że niska znajomość marki firmy wynika z faktu reklamowania poszczególnych stron WWW osobno, a nie pod marką jednej firmy. Do badanej firmy należy kilka serwisów WWW, których dotyczy problem skuteczności reklamy. Firma stara się pozyskiwać nowych odwiedzających poprzez różne działania reklamowe w internecie. Badania w firmie NETESC zostały przeprowadzone za pośrednictwem arkusza diagnozy stron WWW, anonimowej ankiety internetowej i wywiadu bezpośredniego z właścicielem badanej firmy. Dokonano także oceny zakończonej kampanii reklamowej. Cele, które zostały obrane w niniejszej pracy zrealizowano za pomocą badań ankietowych. Wykorzystano arkusz diagnozy stron WWW i anonimową ankietę internetową. W obu badaniach wzięli udział użytkownicy serwisu www.pytajnik.net. Ponadto przy realizacji celów przydatna okazała się ocena skuteczności kampanii reklamowej. Głównym osiągnięciem w tej pracy mogło okazać się dostrzeżenie problemów związanych z wyglądem strony www.pytajnik.net. Do tej pory żadne niedociągnięcia nie zostały zauważone. Jednak badania wyraźnie pokazały, że należy dokonać pewnych zmian. Internauci negatywnie ocenili pewne elementy wyglądu serwisu, a sugerowane usprawnienia pozwolą na poprawę jego wizerunku.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi