Przeglądaj wg Autor "Mikrut, Marcin"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Projektowanie logo jako elementu wizerunku marki(2012-09-13 14:49:05) Mikrut, Marcin; Rutkowski, MarekWizerunek to wyobrażenie, jakie funkcjonuje w opinii publicznej w związku z daną osobą lub firmą. Tożsamością nazwać można zbiór cech które przedsiębiorstwo chce zamanifestować otoczeniu w którym działa. Zadaniem logo jest kreowanie wyraźnego i niezakłóconego wizerunku marki, którą to właśnie logo reprezentuje. Dobry znak powinien budzić poczucie zaufania i profesjonalizmu, a co się z tym wiąże, powinien mieć udział w kształtowaniu silnych relacji między firmą, a interesariuszami. Celem niniejszej pracy są rozważania nad istotą, znaczeniem i wykorzystaniem loga w praktyce działalności firmy. W pracy zwrócono uwagę na znaczenie loga jako elementu systemu identyfikacji wizualnej firmy w kształtowaniu jej pozytywnego wizerunku. Ponadto celem jest zaprojektowanie logotypów dla wybranych przedsiębiorstw, prowadzących zróżnicowaną działalność gospodarczą, różnej wielkości, funkcjonujących na różnych rynkach. Dla każdej z wybranych firm opracowano księgę znaku, które zamieszczono w załączniku do niniejszej pracy.