Przeglądaj wg Autor "Mikulec, Karol"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Budowanie wizerunku marki na przykładzie Rubin Food Group(2015-03-24 11:21:21) Mikulec, Karol; Pawłowski, KrzysztofPrzedmiotem pracy jest budowanie wizerunku marki. Z kolei celem głównym pracy jest weryfikacja opinii pracowników na temat efektywności budowania wizerunku marki Rubin Food Group. Problemem głównym uczyniono następujące pytanie „Jaka jest opinia pracowników na temat efektywności budowania wizerunku marki Rubin Food Group?" Stosownie do tegoż pytania ustalono hipotezę główną o następującej treści „Zakłada się, iż w opinii pracowników efektywność budowania wizerunku marki Rubin Food Group jest wysoka". Chciałbym dodać, iż przedmiot oraz tematyka pracy jest mi bliższa, ponieważ Rubin Food Group jest firmą rodzinną, której jestem członkiem oraz akcjonariuszem, a także obecnie pracuję na stanowisku brand managera. Niniejsza praca z pewnością przyczyni się do poszerzenia wiedzy, która zapewne wpłynie pozytywnie na mój dalszy rozwój osobisty, jak i organizacji, stad tak ogromne zainteresowanie i chęć zgłębienia tematu. W pracy tej występują w sumie trzy rozdziały, z czego rozdział pierwszy oparty jest o źródła literatury przedmiotu w tematyce stricte dotyczącej problematyki budowania marki, gdzie zostały wykorzystane w obrębie literatury przedmiotu, zarówno publikacje książkowe, jak i artykuły z czasopism tematycznych oraz akty prawne. Rozdział drugi z kolei oparty został na bazie analizy dokumentacji wewnętrznej badanej organizacji, a rozdział trzeci posiada charakter badawczy w niniejszej pracy. Należy zauważyć, iż zarówno analiza literatury przedmiotu, jak i wyniki badań własnych wskazują, iż budowanie wizerunku marki organizacji jest bardzo istotne z punktu widzenia przetrwania i rozwoju danej organizacji. Marka bowiem posiada w sobie zadaniową funkcje użytkową, która określa w szerokim ujęciu wizerunek społeczny danej marki.