Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Mikulec, Karol"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Budowanie wizerunku marki na przykładzie Rubin Food Group
    (2015-03-24 11:21:21) Mikulec, Karol; Pawłowski, Krzysztof
    Przedmiotem pracy jest budowanie wizerunku marki. Z kolei celem głównym pracy jest weryfikacja opinii pracowników na temat efektywności budowania wizerunku marki Rubin Food Group. Problemem głównym uczyniono następujące pytanie „Jaka jest opinia pracowników na temat efektywności budowania wizerunku marki Rubin Food Group?" Stosownie do tegoż pytania ustalono hipotezę główną o następującej treści „Zakłada się, iż w opinii pracowników efektywność budowania wizerunku marki Rubin Food Group jest wysoka". Chciałbym dodać, iż przedmiot oraz tematyka pracy jest mi bliższa, ponieważ Rubin Food Group jest firmą rodzinną, której jestem członkiem oraz akcjonariuszem, a także obecnie pracuję na stanowisku brand managera. Niniejsza praca z pewnością przyczyni się do poszerzenia wiedzy, która zapewne wpłynie pozytywnie na mój dalszy rozwój osobisty, jak i organizacji, stad tak ogromne zainteresowanie i chęć zgłębienia tematu. W pracy tej występują w sumie trzy rozdziały, z czego rozdział pierwszy oparty jest o źródła literatury przedmiotu w tematyce stricte dotyczącej problematyki budowania marki, gdzie zostały wykorzystane w obrębie literatury przedmiotu, zarówno publikacje książkowe, jak i artykuły z czasopism tematycznych oraz akty prawne. Rozdział drugi z kolei oparty został na bazie analizy dokumentacji wewnętrznej badanej organizacji, a rozdział trzeci posiada charakter badawczy w niniejszej pracy. Należy zauważyć, iż zarówno analiza literatury przedmiotu, jak i wyniki badań własnych wskazują, iż budowanie wizerunku marki organizacji jest bardzo istotne z punktu widzenia przetrwania i rozwoju danej organizacji. Marka bowiem posiada w sobie zadaniową funkcje użytkową, która określa w szerokim ujęciu wizerunek społeczny danej marki.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi