Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Mirowski, Wojciech"

Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Analiza i ocena strategii przyjętej przez dealera samochodów w warunkach recesji
    (2011-02-10 18:00:10) Mirowski, Wojciech; Śmigielska, Grażyna
    Szczególnym wyzwaniem dla przedsiębiorstw w ostatnich latach stała się recesja. W sytuacji recesji nabywcy powstrzymują się bowiem od zakupu dóbr konsumpcyjnych, które nie są produktami pierwszej potrzeby a firmy ograniczają produkcję i poszukują dróg obniżki kosztów. Celem pracy jest analiza i ocena, w tym kontekście, strategii realizowanej przez dealera samochodów działającego na terenie Nowego Sącza. W pracy przyjęto podejście pozycyjne do procesu formułowania strategii. Omawiana firma zmaga się z problemami, które niesie ze sobą zjawisko ogólnoświatowej recesji gospodarczej. Strategie, które są zaproponowane zarówno na czas recesji jak i po tym okresie przyczynią się do umocnienia pozycji firmy oraz przetrwanie w tym trudnym czasie kryzysu. Na podstawie analiz sformułowane zostały strategie, które pozwalają stwierdzić, że cel pracy został osiągnięty. Proponowane drogi strategii będą w dużej mierze zależeć jeszcze od dwóch czynników: działań konkurencji oraz czasu trwania kryzysu. Aktywne działania konkurencji mogą skierować nasze działania w inną stronę a zbyt długotrwała recesja korygować obrane strategie.
  • Brak miniatury
    Pozycja
    Karty płatnicze jako forma rozliczeń bezgotówkowych
    (2008) Mirowski, Wojciech; Czarnecki, Piotr
    Na przełomie wieków, formy rozliczeń pieniężnych przyjmowały różne odmiany poprzez barterową pieniężną aż do formy bezgotówkowej. Rozliczenia bezgotówkowe służą do prowadzenia rozrachunków pomiędzy osobami fizycznymi i jednostkami gospodarczymi. Prowadzi się je, przy wykorzystaniu następujących instrumentów; 1) polecenia przelewu, 2) polecenia pobrania, 3) czeków, 4) akredytywy, 5) rozliczeń planowych, 6) okresowych rozliczeń sald lub 7) kart płatniczych. Jedna z form wymienionych powyżej cieszą się szczególnie dużym powodzeniem wśród osób fizycznych. Należą do nich karty płatnicze, którym poświęcona jest moja praca. Celem pracy jest dokonanie analizy i oceny oferty banków w zakresie kart kredytowych w Polsce. Jak bardzo zmieniły się możliwości wymienionej powyżej formy regulowania należności, jaką rolę odegrały karty płatnicze jako formy rozliczeń bezgotówkowych, jak również ukazanie procesu ewolucji tej formy rozliczeń bezgotówkowych, jaka dokonała się od chwili ich powstania, aż do chwili obecnej.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi