Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Mokrzycka, Katarzyna"

Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Umowa o pracę jako prawna podstawa nawiązania stosunku pracy
    (2013-07-17 18:52:05) Mokrzycka, Katarzyna; Młynarczyk-Mościcka, Monika
    Niniejsza praca magisterska przedstawia umowę o pracę jako prawną podstawę nawiązania stosunku pracy między pracodawcą a pracownikiem w świetle obowiązujących przepisów prawa. Zawiera wyniki i analizę badania opinii społeczeństwa na temat „umów śmieciowych”, które w XXI wieku stają się bardzo popularną, cywilno-prawną formą zatrudnienia. Badania opinii zostały przeprowadzone wśród ludzi w różnych grupach wiekowych:18-25;26-30;31-40;41-50;51-65 za pomocą kwestionariusza ankiety. Wyniki pokazują, że umowy śmieciowe są najczęściej znane grupie osób do 30 roku życia. Te osoby ze względu na brak stałej pracy chętniej zawierają umowy zlecenie, umowy o dzieło, umowy na czas określony z pracodawcą, mimo, że zdają sobie sprawę z niekorzystnych dla nich warunków obowiązujących w tych umowach. Natomiast grupie osób w wieku od 40-65 roku życia daje możliwość dorobienia do pensji. Badanie to również ujawniło jakie są powody podejmowania pracy na w/w umowy. Jednym z nich był brak możliwości stałego zatrudnienia. Kolejnym takim osobom było wygodniej pracować ze względu na dopasowanie czasu pracy. Inni z kolei nie mieli wyboru ponieważ taka była polityka zatrudnienia w firmach.
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Wpływ reklamy na zachowania nabywcze klientów na przykładzie sklepu spożywczo-przemysłowego "Saba"
    (2011-02-23 19:06:57) Mokrzycka, Katarzyna; Łyszczarz, Halina
    Niniejsza praca licencjacka przedstawia reklamę oraz jej skuteczny wpływ na działania klientów podczas dokonywania zakupów. Zawiera również wyniki i analizę danych badania skuteczności wpływu reklamy na preferencje i zachowania konsumentów. Badanie zostało przeprowadzone w sklepie spożywczo – przemysłowym „Saba” 30 lipca 2010 roku, przy pomocy kwestionariusza ankiety. Wyniki mówią jednoznacznie, że reklama ma wpływ na konsumentów w procesie zakupu.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi