Przeglądaj wg Autor "Mokrzycka, Katarzyna"
Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Umowa o pracę jako prawna podstawa nawiązania stosunku pracy(2013-07-17 18:52:05) Mokrzycka, Katarzyna; Młynarczyk-Mościcka, MonikaNiniejsza praca magisterska przedstawia umowę o pracę jako prawną podstawę nawiązania stosunku pracy między pracodawcą a pracownikiem w świetle obowiązujących przepisów prawa. Zawiera wyniki i analizę badania opinii społeczeństwa na temat „umów śmieciowych”, które w XXI wieku stają się bardzo popularną, cywilno-prawną formą zatrudnienia. Badania opinii zostały przeprowadzone wśród ludzi w różnych grupach wiekowych:18-25;26-30;31-40;41-50;51-65 za pomocą kwestionariusza ankiety. Wyniki pokazują, że umowy śmieciowe są najczęściej znane grupie osób do 30 roku życia. Te osoby ze względu na brak stałej pracy chętniej zawierają umowy zlecenie, umowy o dzieło, umowy na czas określony z pracodawcą, mimo, że zdają sobie sprawę z niekorzystnych dla nich warunków obowiązujących w tych umowach. Natomiast grupie osób w wieku od 40-65 roku życia daje możliwość dorobienia do pensji. Badanie to również ujawniło jakie są powody podejmowania pracy na w/w umowy. Jednym z nich był brak możliwości stałego zatrudnienia. Kolejnym takim osobom było wygodniej pracować ze względu na dopasowanie czasu pracy. Inni z kolei nie mieli wyboru ponieważ taka była polityka zatrudnienia w firmach.Pozycja Wpływ reklamy na zachowania nabywcze klientów na przykładzie sklepu spożywczo-przemysłowego "Saba"(2011-02-23 19:06:57) Mokrzycka, Katarzyna; Łyszczarz, HalinaNiniejsza praca licencjacka przedstawia reklamę oraz jej skuteczny wpływ na działania klientów podczas dokonywania zakupów. Zawiera również wyniki i analizę danych badania skuteczności wpływu reklamy na preferencje i zachowania konsumentów. Badanie zostało przeprowadzone w sklepie spożywczo – przemysłowym „Saba” 30 lipca 2010 roku, przy pomocy kwestionariusza ankiety. Wyniki mówią jednoznacznie, że reklama ma wpływ na konsumentów w procesie zakupu.