Przeglądaj wg Autor "Momot, O.M."
Teraz wyświetlane 1 - 3 z 3
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Ekonomiczni probłemy rozwytku pidpryjemnyćkoji funkciji w sektorach ekonomiky nacionalnoho hospodarstwa(Ministerstwo Oswity i Nauky Ukrajiny, Donec. Nac. Un-t Ekonomiky i Torhiwli imieni M. Tuhan-Baranowśkoho, Połtawśkyj Uniwersytet Ekonomiky i Torhiwli, 2012) Britchenko, I.G.; Momot, O.M.; Sajenko, W.H.Monografia poświęcona jest badaniom funkcji biznesowej w proporcji trzech sektorach gospodarki narodowej. Analiza pierwotnego sektora gospodarki narodowej przyniosła przykład przedsiębiorstw państwowych systemu penitencjarnego, drugi - jednostki produkcyjne przedsiębiorstw przemysłowych, trzeci - świadczenie usług bankowych. Zawartość funkcji przedsiębiorcy na warunkach rynkowych państwa. Uogólnione składniki warunków organizacyjnych i ekonomicznych w zakresie funkcjonowania krajowych sektorów gospodarki, w związku z rozwojem funkcji gospodarczej. Modele produkcji i usług w środowisku gospodarczym państwa. Przeznaczony dla naukowców, profesjonalistów i studentów.Pozycja Intehrovani bankivski posluhy ta konkurentospromozhnist bankivskoyi systemy(RVV PUSKU, 2008) Momot, O.M.; Britchenko, IhorW monografii przedstawiono teoretyczne i praktyczne aspekty kształtowania, wprowadzenia i przesuwania innowacyjnych zintegrowanych bankowych usług, które pozwalają zwiększyć konkurencyjność zarówno pojedynczych banków i całego systemu bankowego Ukrainy przy jednoczesnym podwyższeniu dochodów bankowych operacji i zmniejszeniu ich kosztu. Przedstawiono przewagi i perspektywy rozwoju zintegrowanych bankowych usług, ich specyfikę i aktualną rolę w warunkach późniejszej integracji Ukrainy do światowych bankowych procesów i wzmacniania konkurencji w bankowym sektorze gospodarki Ukrainy.Pozycja Marketynh u banku : Navchalʹno-metodychnyy posibnyk dlya samostiynoho vyvchennya dystsypliny(KNEU, 2010) Nikitin, A.V.; Ivanova, T.H.; Britchenko, I.G.; Momot, O.M.Edukacyjno metodyczny przewodnik do samodzielnej nauki przedmiotu "Marketing w banku" jest przygotowany dla studentów studiujących według planu studiów licencjackich i uczą tego przedmiotu jako przedmiotu do wyboru. Edycja uzupełnia książkę naukową z przedmiotu "Marketing w banku" (zespół autorów za redakcją А. В. Nikitina, wydany KNEU 2006 r.) z uwzględnieniem właściwości kompetencji przyszłych specjalistów z zawodu "Marketing". W edukacyjno metodycznym podręczniku są rozpatrzone teoretyczne i praktyczne aspekty kursu, mieszczą się pytania do samokontroli, praktyczne zadania, terminologiczny słownik do tematów kursu, materiały treningu i polecana literatura. Uwaga jest zwrócona na właściwości stosowania instrumentów marketingu w instytucjach banków z uwzględnieniem specyfiki bankowego ustawodawstwa na Ukrainie.