Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Mordarska, Agata"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Badanie zadowolenia z pracy na przykładzie pracowników Poczty Polskiej S.A.
    (2011-03-01 07:41:25) Mordarska, Agata; Stach, Przemysław
    W pracy omówiono zagadnienia związane z zarządzaniem ludźmi oraz zaakcentowano podejście do pracownika, jako do „klienta wewnętrznego”. W warstwie empirycznej skupiono się na zbadaniu, jakimi kryteriami kierują się pracownicy Poczty Polskiej S.A. oceniając swój stopień zadowolenia z pracy. Celem badania było wyodrębnienie najważniejszych priorytetów, które umożliwią lepsze i efektywniejsze zarządzanie pracownikami. Badania przeprowadzono za pomocą ankiety, wyniki opracowano za pomocą programu SPSS 18. Wyniki badań pokazały wysoki poziom zadowolenia z pracy oraz dużą lojalność wobec firmy. Pracownicy najbardziej cenią sobie bezpieczeństwo i higienę w swoim miejscu pracy, współpracę między przełożonymi a podwładnymi oraz współpracę pomiędzy współpracownikami. Mniej ważna jest wysokość wynagrodzenia. Największy niepokój zaś budzi niestabilność pracy oraz sposób w jaki firma jest zarządzana.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi