Przeglądaj wg Autor "Mordarska, Agata"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Badanie zadowolenia z pracy na przykładzie pracowników Poczty Polskiej S.A.(2011-03-01 07:41:25) Mordarska, Agata; Stach, PrzemysławW pracy omówiono zagadnienia związane z zarządzaniem ludźmi oraz zaakcentowano podejście do pracownika, jako do „klienta wewnętrznego”. W warstwie empirycznej skupiono się na zbadaniu, jakimi kryteriami kierują się pracownicy Poczty Polskiej S.A. oceniając swój stopień zadowolenia z pracy. Celem badania było wyodrębnienie najważniejszych priorytetów, które umożliwią lepsze i efektywniejsze zarządzanie pracownikami. Badania przeprowadzono za pomocą ankiety, wyniki opracowano za pomocą programu SPSS 18. Wyniki badań pokazały wysoki poziom zadowolenia z pracy oraz dużą lojalność wobec firmy. Pracownicy najbardziej cenią sobie bezpieczeństwo i higienę w swoim miejscu pracy, współpracę między przełożonymi a podwładnymi oraz współpracę pomiędzy współpracownikami. Mniej ważna jest wysokość wynagrodzenia. Największy niepokój zaś budzi niestabilność pracy oraz sposób w jaki firma jest zarządzana.