Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Morokiszka, Marta"

Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Gospodarka finansowa jednostek samorządu terytorialnego na przykładzie gminy Kamionka Wielka w latach 2008-2011
    (2012-11-29 18:09:39) Morokiszka, Marta; Gwiżdż, Andrzej
    Tematyka niniejszej pracy dotyczy gospodarki finansowej podstawowej jednostki samorządu terytorialnego jaką jest gmina. Obejmuje zagadnienia dotyczące funkcjonowania oraz budżetu gminy, a co za tym idzie również pojęcia związane z samorządem terytorialnym i finansami publicznymi. W pracy scharakteryzowano zadania gminy, jej poszczególne źródła dochodów, mechanizm otrzymywania funduszy, a także ich wydatkowanie. Opisuje tryb uchwalania budżetu, zasady jego konstruowania i wykonania, których celem jest zapewnienie sprawnego i racjonalnego funkcjonowania całej gospodarki finansowej gminy. Metodą wykorzystywaną przy pisaniu pracy była analiza dokumentów prawnych i statystycznych. Miała ona na celu zweryfikowanie postawionych w pracy następujących hipotez badawczych: - rośnie udział dochodów własnych w strukturze dochodów gminy, - wydatki gminy są podporządkowane strategii rozwoju gminy Kamionka Wielka.
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Psychologiczne aspekty przekazu reklamowego
    (2011-03-23 13:37:41) Morokiszka, Marta; Bulzak, Andrzej
    Niniejsza praca opisuje związki reklamy z psychologią. Przedstawiono w niej czynniki oraz mechanizmy jakie przekaz reklamowy czerpie z tej dziedziny nauki, by jeszcze skuteczniej oddziaływać na człowieka i wpływać na jego decyzje zakupowe. Badania własne dotyczące wiadomości wpływu komunikatu reklamowego na postępowanie konsumenta (wybory zakupowe), przeprowadzono na 50-ciu przypadkowo wybranych respondentach w dniach od 24 do 27 maja 2010 roku, przed hipermarketem Real oraz Galerią Sandecja w Nowym Sączu. W badaniach wykorzystano najpopularniejsze narzędzie badawcze jakim jest ankieta. Analiza badań pozwoliła na wysunięcie następujących wniosków: -znaczna większość ankietowanych twierdzi, że nie jest podatna na reklamę i jej chwyty, i nie ulega jej wpływowi przy wyborze produktów/usług, -respondenci uznali reklamę jako rzecz dobrą i lubianą, -duża liczba badanych nie wie, iż reklama jest powiązana z psychologią i nie zna czynników, z których korzysta, by mamić i przyciągać nabywców, -najskuteczniej uwagę badanych przyciąga w przekazie reklamowym dźwięk, kolor oraz pomysł, -za najbardziej skuteczną i zachęcającą do zakupu, ankietowani uznali reklamę telewizyjną. Wnikliwa analiza zebranych materiałów pozwoliła na potwierdzenie wszystkich hipotez postawionych w niniejszej pracy do weryfikacji.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi