Przeglądaj wg Autor "Motyka, Anna"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Specyfika motywowania pracowników obsługi klienta na przykładzie Firmy „ROGALA”(2015-07-03 14:35:04) Motyka, Anna; Gwiżdż, AndrzejW pracy magisterskiej poruszono problem systemu motywowania pracowników w firmie Rogala. Celem pracy jest ocena skuteczności motywowania pracowników w firmie oraz szczegółowa analiza motywowania jako podstawowego czynnika efektywności pracy. Praca składa się z czterech rozdziałów, gdzie w pierwszym rozdziale przedstawiono najważniejsze pojęcia i teorie motywowania pracowników. Rozdział drugi ukazuje główne instrumenty motywowania, zarówno finansowe jak i niefinansowe. Rozdział trzeci jest charakterystyką firmy sieci sklepów Delikatesy Centrum. W rozdziale tym poddano charakterystyce główne cele firmy, strukturę organizacyjną, a także system motywowania pracowników firmy. Rozdział czwarty zawiera szczegółową analizę wyników badań przeprowadzonych wśród pracowników firmy. Analiza dotyczyła głównych sposobów motywowania w firmie, a także podjęto próbę ich oceny w kontekście opinii pracowników firmy. Część teoretyczna pracy to prezentacja teorii napisana w oparciu o literaturę przedmiotu, szczególnie uwzględniającą istotę, charakter i techniki motywowania. Natomiast część badawcza została napisana w oparciu o analizę danych uzyskanych z ankiety przeprowadzonej wśród pracowników zatrudnionych w firmie.