Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Motyka, Anna"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Specyfika motywowania pracowników obsługi klienta na przykładzie Firmy „ROGALA”
    (2015-07-03 14:35:04) Motyka, Anna; Gwiżdż, Andrzej
    W pracy magisterskiej poruszono problem systemu motywowania pracowników w firmie Rogala. Celem pracy jest ocena skuteczności motywowania pracowników w firmie oraz szczegółowa analiza motywowania jako podstawowego czynnika efektywności pracy. Praca składa się z czterech rozdziałów, gdzie w pierwszym rozdziale przedstawiono najważniejsze pojęcia i teorie motywowania pracowników. Rozdział drugi ukazuje główne instrumenty motywowania, zarówno finansowe jak i niefinansowe. Rozdział trzeci jest charakterystyką firmy sieci sklepów Delikatesy Centrum. W rozdziale tym poddano charakterystyce główne cele firmy, strukturę organizacyjną, a także system motywowania pracowników firmy. Rozdział czwarty zawiera szczegółową analizę wyników badań przeprowadzonych wśród pracowników firmy. Analiza dotyczyła głównych sposobów motywowania w firmie, a także podjęto próbę ich oceny w kontekście opinii pracowników firmy. Część teoretyczna pracy to prezentacja teorii napisana w oparciu o literaturę przedmiotu, szczególnie uwzględniającą istotę, charakter i techniki motywowania. Natomiast część badawcza została napisana w oparciu o analizę danych uzyskanych z ankiety przeprowadzonej wśród pracowników zatrudnionych w firmie.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi