Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Murzyn, Maria"

Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Analiza systemu motywacyjnego na przykładzie Banku PKO BP S.A.
    (2011-10-10 21:47:24) Murzyn, Maria; Miś, Alicja
    Przedmiotem pracy dyplomowej jest analiza systemu motywacyjnego stosowanego w Banku PKO BP S.A. Punktem wyjścia dla wyżej wymienionej analizy było przeprowadzenie ankiety wśród zatrudnionych w Banku pracowników. Otrzymane wyniki zostały przedstawione w formie wykresów, a następnie zinterpretowane. Przeprowadzone badanie wykazało, iż system motywacyjny funkcjonujący w Banku PKO BP S.A. jest systemem rozbudowanym oraz efektywnym, jednakże nie w pełni znanym przez pracowników. Dla poprawy istniejącej sytuacji autor sugeruje usprawnić przede wszystkim komunikację na linii przełożony – pracownik oraz zmobilizować pracowników do zapoznawania się z treściami umieszczanymi na wewnętrznej platformie informacyjnej, jaką jest Intranet.
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Innowacyjność wybranych produktów depozytowych dla klientów indywidualnych na przykładzie banku PKO BP S.A.
    (2013-11-21 19:07:53) Murzyn, Maria; Ujwary-Gil, Anna
    Przedmiotem niniejszej pracy magisterskiej jest analiza innowacyjności produktów depozytowych oferowanych klientom indywidualnym banku PKO BP S.A. Punktem wyjścia dla wyżej wymienionej analizy było przeprowadzenie szczegółowej analizy jakościowej w odniesieniu do głównych konkurentów badanego podmiotu. Uzyskane wyniki zostały zaprezentowane w formie wykresów oraz tabel. Przeprowadzone badanie wykazało, iż konta oferowane przez banki zawierają w swoich pakietach podobne propozycje (karty debetowe, kredytowe, dopuszczalne saldo debetowe, limit kredytowy w rachunku, dodatkowe bonusy, pakiety ubezpieczeniowe, itp). Walka o klienta odbywa się poprzez brak opłat za prowadzenie konta. Ponadto znaczny wpływ na wybór rachunku mają również koszty związane z dodatkowymi usługami (przelewy i zlecenia stałe realizowane w oddziale, przelewy i zlecenia stałe wykonywane przez Internet).

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi