Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Myjak, Edyta"

Teraz wyświetlane 1 - 3 z 3
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Innowacyjność w procesie kształtowania nowości produktowych w polityce marketingowej FAKRO sp. z o.o.
    (2009-09-07 20:04:49) Myjak, Edyta; Chlipała, Paweł
    Głównym impulsem do wyboru tematu „Innowacyjność w procesie kształtowania nowości produktowych w polityce marketingowej FAKRO sp. z o.o.” było zainteresowanie problematyką zarządzania innowacyjnością oraz kreatywnością w tworzeniu pomysłów i innowacji w przedsiębiorstwie. Pomysł zrodził się pod wpływem pracy w tak innowacyjnej firmie jak FAKRO, gdzie innowacja widziana jest w perspektywie strategii firmy i nie ogranicza się tylko do nowego produktu, lecz ma wymiar znacznie szerszy. Celem pracy jest zbadanie, czy innowacyjność jest bodźcem rozwoju przedsiębiorstwa i kształtowania potencjału konkurencyjnego. Niniejsza praca zawiera 4 rozdziały i zakończenie. Rozdziały pierwszy i drugi stanowią część teoretyczną pracy, rozdziały trzy i cztery stanowią opis przypadku na podstawie przedsiębiorstwa FAKRO.
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Polityka produktu w kształtowaniu przewagi konkurencyjnej na podstawie przedsiębiorstwa Fakro
    (2012-03-15 22:12:58) Myjak, Edyta; Chlipała, Paweł
    Praca jest na temat przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa FAKRO. Przewaga konkurencyjna to „wszystko, co pozytywnie wyróżnia produkty firmy albo samą firmę spośród konkurentów w oczach klientów czy ostatecznych użytkowników”. Zdolność do innowacji oraz umiejętność wytwarzania produktów wysokiej jakości są dzisiaj bardzo ważne w tworzeniu przewagi konkurencyjnej każdego przedsiębiorstwa. Część empiryczną pracy oparto o przedsiębiorstwo FAKRO. Badania ankietowe potwierdziły postawione hipotezy, że na rynku polskim, w opinii klientów, firma FAKRO nie ustępuje Veluxowi pod względem konkurencyjności produktów i również, że decydującym motywem zakupowym konsumentów jest wysoka jakość produktów FAKRO. W świetle wyników badań, jednym z najważniejszych czynników determinujących możliwości przedsiębiorstwa w zakresie budowania przewag konkurencyjnych, a zatem także realizacji efektywnej strategii, jest polityka produktu, oparta na ciągłym podnoszeniu jakości produktów i rozwijaniu innowacji. Bardzo ważne jest, żeby przedsiębiorstwo było dojrzałe innowacyjnie, a więc wrażliwe, świadome, odpowiedzialne i zdolne. Tylko wtedy będzie ono w stanie wyprzedzić konkurencję i zbudować trwałą przewagę konkurencyjną. Tak też czyni firma FAKRO, której innowacyjne rozwiązania wytyczają nowe kierunki rozwoju dla branży okien dachowych na świecie. Marka FAKRO kojarzy się z najlepszą jakością, bezpieczeństwem i innowacyjnością. Przedsiębiorstwo udowodniło, że polskie produkty mogą być rozpoznawalne nie tylko w Polsce, ale również za granicą. FAKRO stawia na rozwój, jakość i innowacyjność i zgodnie z tym realizuje swoją politykę produktową, promocyjną i handlową, która od wielu lat przynosi oczekiwane rezultaty.
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    System motywacji pracownika. analiza i ocena na przykładzie firmy „TESCO”
    (2014-08-23 23:54:29) Myjak, Edyta; Lizak, Jadwiga
    Celem pracy jest ukazanie znaczenia systemu motywacyjnego i elementów, które składają się na niego. Począwszy od istoty samej motywacji, poprzez teorie, które w przestrzeni czasowej przyjęły różne formy. W pracy zostaną przedstawione główne instrumenty motywacji materialnej i pozamaterialnej, za pomocą których można oddziaływać na pracownika. Zostaną też przedstawione techniki i sposoby gromadzenia i pozyskiwania informacji w oparciu o metody diagnostyczne. Zostanie opracowana ankieta, której celem będzie bezpośrednie pozyskanie informacji od grupy pracowników firmy „Tesco”. Na podstawie ankiety, dokonam analizy, z uwzględnieniem najistotniejszych czynników, mających wpływ na zachowanie pracowników. Po przeprowadzeniu analizy pozyskanych danych będzie można stwierdzić, czy w firmie dobrze funkcjonują elementy systemu motywacyjnego.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi