Przeglądaj wg Autor "Nalepka, Adam (red.)"
Teraz wyświetlane 1 - 5 z 5
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Organizacje komercyjne i niekomercyjne wobec wzmożonej konkurencji i rosnących wymagań konsumenta(Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University w Nowym Sączu ; Wyższa Szkoła Biznesu w Tarnowie, 2005) Nalepka, Adam (red.)Pozycja Organizacje komercyjne i niekomercyjne wobec wzmożonej konkurencji i rosnących wymagań konsumentów(Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University w Nowym Sączu, 2007) Nalepka, Adam (red.)Pozycja Organizacje komercyjne i niekomercyjne wobec wzmożonej konkurencji oraz wzrastających wymagań konsumentów(Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University w Nowym Sączu, 2010) Nalepka, Adam (red.); Ujwary-Gil, Anna (red.)Pozycja Organizacje komercyjne i niekomercyjne wobec wzmożonej konkurencji oraz wzrastających wymagań konsumentów(Nowy Sącz : Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University, 2008) Nalepka, Adam (red.)Pozycja Organizacje komercyjne i niekomercyjne wobec wzmożonej konkurencji oraz wzrastających wymagań konsumentów(Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University w Nowym Sączu, 2009) Nalepka, Adam (red.); Ujwary-Gil, Anna (red.)