Przeglądaj wg Autor "Niemiec, Grzegorz"
Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Franchising jako sposób na biznes w dobie kryzysu(2013-09-15 18:52:45) Niemiec, Grzegorz; Ujwary-Gil, AnnaAutor w pracy podejmuje się tematu franchisingu. Jego wpływu na prowadzenie własnej działalności gospodarczej, a konkretniej pomocy w prowadzeniu biznesu w trudnych czasach kryzysu finansowego. Analiza danych pozyskanych z badań marketingowych przeprowadzonych przez autora potwierdzają hipotezy zawarte w pracy. Według autora pracy franchising jest pomocny w prowadzeniu własnego biznesu w czasach kryzysu finansowego. System franchisingowy pomaga w otwarciu własnej działalności gospodarczej. Franchising wraz z jego wszystkimi narzędziami pomagają w uniknięciu bankructwa.Pozycja Merchandising a efektywne wykorzystanie materiałów promocyjnych oraz ekspozycji w firmie Maspex(2011-09-09 18:06:12) Niemiec, Grzegorz; Ujwary-Gil, AnnaAutor podejmuje się tematu merchandisingu, jego najlepszego wykorzystanie w firmie Maspex oraz wpływu na klientów. W pracy wykorzystano obserwację, którą prowadził autor oraz badania wtórne (literatura, Internet). Obserwacja oraz wyniki badań w części potwierdzają hipotezy. Według autora pracy merchandising jest niezbędnym elementem w obecnym prowadzeniu placówki handlowej. Materiały POS odpowiednio wykorzystane, to znaczy zainstalowane we właściwy sposób prowokują klientów do zakupu towaru, przy którym są umieszczone. Dodatkowe ekspozycje ustawione we właściwym miejscu w sklepie przy odpowiednio dobranej promocji cenowej zwiększają sprzedaż.