Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Niemiec, Grzegorz"

Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Franchising jako sposób na biznes w dobie kryzysu
    (2013-09-15 18:52:45) Niemiec, Grzegorz; Ujwary-Gil, Anna
    Autor w pracy podejmuje się tematu franchisingu. Jego wpływu na prowadzenie własnej działalności gospodarczej, a konkretniej pomocy w prowadzeniu biznesu w trudnych czasach kryzysu finansowego. Analiza danych pozyskanych z badań marketingowych przeprowadzonych przez autora potwierdzają hipotezy zawarte w pracy. Według autora pracy franchising jest pomocny w prowadzeniu własnego biznesu w czasach kryzysu finansowego. System franchisingowy pomaga w otwarciu własnej działalności gospodarczej. Franchising wraz z jego wszystkimi narzędziami pomagają w uniknięciu bankructwa.
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Merchandising a efektywne wykorzystanie materiałów promocyjnych oraz ekspozycji w firmie Maspex
    (2011-09-09 18:06:12) Niemiec, Grzegorz; Ujwary-Gil, Anna
    Autor podejmuje się tematu merchandisingu, jego najlepszego wykorzystanie w firmie Maspex oraz wpływu na klientów. W pracy wykorzystano obserwację, którą prowadził autor oraz badania wtórne (literatura, Internet). Obserwacja oraz wyniki badań w części potwierdzają hipotezy. Według autora pracy merchandising jest niezbędnym elementem w obecnym prowadzeniu placówki handlowej. Materiały POS odpowiednio wykorzystane, to znaczy zainstalowane we właściwy sposób prowokują klientów do zakupu towaru, przy którym są umieszczone. Dodatkowe ekspozycje ustawione we właściwym miejscu w sklepie przy odpowiednio dobranej promocji cenowej zwiększają sprzedaż.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi