Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Niemiec, Marcin"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Projekty dofinansowane z Unii Europejskiej jako metoda na wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych na przykładzie projektu „Aktywnie w przyszłość”
    (2012-11-30 12:28:00) Niemiec, Marcin; Wołowiec, Tomasz
    Głównym tematem pracy jest wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych na przykładzie projektu „Aktywnie w przyszłość”. W ramach prowadzonych badań dokonano analizy dokumentacji Powiatowego Centrum Funduszy Europejskich w Nowym Sączu. Omówiono podstawowe definicje dotyczące projektu oraz scharakteryzowano Program Operacyjny Kapitał Ludzki na lata 2007-2013. Obszarem badań byli uczniowie szkół gimnazjalnych z terenu powiatu nowosądeckiego, uczestniczący w projekcie dofinansowanym z Unii Europejskiej pod nazwą „Aktywnie w przyszłość”. Jednostka realizująca projekt została powołana przez Zarząd Powiatu Nowosądeckiego w celu pozyskiwania środków z funduszy zewnętrznych i realizacji form wsparcia. Wyniki analizy przeprowadzonej w ramach przedmiotowej pracy świadczą o dużym pozytywnym wpływie realizacji dodatkowych programów rozwojowych na jakość i atrakcyjność kształcenia oraz na zmniejszanie się dysproporcji pojawiających się w procesie edukacyjnym. Uzyskane informacje pozwalają zakładać poprawę w przyszłości sytuacji na lokalnym rynku pracy w związku ze zwiększeniem się potencjału sprzyjającego przedsiębiorczości u uczniów, którzy po zakończeniu kształcenia będą poszukiwać zatrudnienia.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi