Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Niemiec Marek"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Brak miniatury
    Pozycja
    Analiza instrumentów promocji internetowej organizacji non-profit - Fundacji "Mam Marzenie"
    (2007) Niemiec Marek; Rawski, Marek
    Internet jako globalna sieć teleinformatyczna, już u swojego zarania miał służyć jako medium komunikacyjne, łączące ludzi na całym świecie. Cel ten został osiągnięty z odczuwalnym skutkiem w wielu aspektach ludzkiego życia. Miliony ludzi na całym świecie mogą w każdej chwili, w czasie rzeczywistym połączyć się ze sobą i komunikować bez względu na bariery geograficzne czy ograniczenia czasowe. Internet to również olbrzymie zasoby wiedzy udostępniane przez jednych użytkowników innym, tej wiedzy poszukującym. Jest to również przestrzeń, w której ludzie mogą wyrazić w sposób otwarty własne zdanie, poglądy, opinie. Ale Internet to także doskonałe medium promocyjne, dające możliwość zaprezentowania własnej osoby, organizacji komercyjnej czy non-profit szerokiemu ogółu użytkowników, przy niejednokrotnie bardzo niskich kosztach promocji. Celem niniejszej pracy magisterskiej jest zbadanie, w jaki sposób organizacja non-profit wykorzystuje promocyjne przestrzeń Internetu, jakich instrumentów promocji internetowej używa, aby komunikować własne przesłanie do otaczających ją grup otoczenia. Następnie dokonanie oceny ich wykorzystania i zaprezentowanie odpowiednich zmian, które uwzględniać będą opinie przedstawicieli grup otoczenia oraz światowe tendencje w zakresie promocji internetowej. Organizacją non-profit, będącą przedmiotem badań empirycznych jest Fundacja „Mam Marzenie”.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi