Przeglądaj wg Autor "Nosal, Monika"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Znaczenie kształtowania relacji Business to Business w branży turystycznej na Sądecczyźnie - na przykładzie firmy Usługi Rekreacyjne „Czysta Frajda”(2014-09-28 18:31:33) Nosal, Monika; Rutkowski, MarekCelem niniejszej pracy są rozważania na temat znaczenia kształtowania relacji B2B w branży turystycznej na Sądecczyźnie. Problem ten zaprezentowano na przykładzie firmy Usługi Rekreacyjne "Czysta Frajda" z Krynicy-Zdroju. W pracy zawarto wnioski ze studiów literaturowych, analizy rynku i badań bezpośrednich. W ramach projektu zostały przeprowadzone badania ilościowe i jakościowe. Narzędzie badawcze stanowił kwestionariusz ankiety oraz scenariusz wywiadu - Individual In-Depth Interviews (IDI). Próbę badawczą stanowiła grupa 35 osób, głównie menedżerów i właścicieli obiektów noclegowych na Sądecczyźnie. Na podstawie wyników uzyskanych z ww. badań marketingowych stwierdzić można, że wśród podmiotów świadczących usługi noclegowe i turystyczne w powiecie nowosądeckim koncepcja marketingu partnerskiego nie jest jeszcze zbyt popularna. Jednak badani wykazali się otwartością i chęcią nawiązywania w przyszłości współpracy z innymi podmiotami z branży oraz wiedzą na temat korzyści płynących z rozwoju relacji B2B. Dla badanej branży wzajemna, stała współpraca oznacza bowiem możliwość udoskonalania i rozszerzania swojej oferty, większą elastyczność i dopasowanie do indywidualnych oczekiwań klientów, a w następstwie stabilizację i uzyskanie przewagi konkurencyjnej.