Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Nosek, Patrycja"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Zastosowanie narzędzi promocji w marketingu terytorialnym (na przykładzie gminy Tarnów)
    (2011-06-18 13:22:45) Nosek, Patrycja; Rawski, Marek
    Aktualnie waga i znaczenie marketingu terytorialnego jest na tyle duża, że nie można ignorować jego istnienia. Dlatego też celem pracy jest zbadanie, w jaki sposób kreowany jest obecnie wizerunek gminy Tarnów. Cel ten zostanie osiągnięty poprzez analizę działań podejmowanych przez odpowiedzialne za promocję jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego. Praca składa się z czterech rozdziałów. W rozdziale pierwszym przeanalizowano istotę oraz znaczenie marketingu terytorialnego. W tej części pracy opisano także cele i funkcje, jakie stawiane są przed marketingiem terytorialnym. Przedstawiono także segmenty docelowe oraz strukturę produktu w marketingu terytorialnym. Ukazano również marketing terytorialny jako ważny element aktywizacji gospodarczej jednostki samorządowej. W rozdziale drugim przeanalizowano sposoby promowania samorządu lokalnego. Opisano cele i zakres działań promocyjnych, a także funkcje jakie wypełnia promocja w marketingu terytorialnym. Scharakteryzowano także narzędzia i techniki wykorzystywane w promocji. W rozdziale trzecim scharakteryzowano gminę Tarnów, pod kątem walorów przyrodniczych, historycznych i turystycznych. Opisano główne założenia promocji, a także koncepcje marketingu-mix dla regionu tarnowskiego. Rozdział czwarty to próba przedstawienia sposobu wykorzystania elementów marketingu terytorialnego przez gminę Tarnów. Opisano sposoby i metody kreowania wizerunku gminy wśród mieszkańców oraz sposoby docierania z informacją do osób spoza miasta.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi