Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Nowak, Anna"

Teraz wyświetlane 1 - 3 z 3
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Analiza strategiczna firmy na przykładzie hurtowni Samar Sp. z o.o.
    (2012-09-17 12:44:09) Nowak, Anna; Chlipała, Paweł
    Przedmiotem pracy jest analiza przedsiębiorstwa i jej wykorzystanie w przedsiębiorstwie. Głównym celem pracy jest scharakteryzowanie procesu analizy strategicznej oraz narzędzi wykorzystanych w ocenie przedsiębiorstwa i otoczenia. Kolejnym celem pracy jest dokonanie analizy strategicznej hurtowni Samar przy użyciu wybranych, charakteryzowanych w pracy narzędzi analizy. Materiały o przedsiębiorstwie i dane niezbędne do analizy strategicznej Samar zdobyto z następujących źródeł, m. in.: danych sprzedażowych, danych z materiałów wewnętrznych firmy, publikacji internetowych, ulotek. Pomocne w napisaniu pracy było odbycie stażu w dziale administracyjnym w firmie w okresie od kwietnia do września 2011. Umożliwiło to przeprowadzenie rozmowy z pracownikami firmy między innymi właścicielem firmy, dyrektorem od spraw sprzedaży oraz pracownikami na stanowisku sprzedawca-kierowca. W pracy została wykorzystana również literatura przedmiotu związana z analizą strategiczną, dzięki którym możliwe stało się pełne przedstawienie omawianego zagadnienia. Firma Samar na tle konkurencji wypada bardzo dobrze. Natomiast jak każdy na rynku, hurtownia posiada też słabsze strony, mianowicie, słabe rozwinięcie marketingu, powoduje mniejszą znajomość spółki na rynku i utrudnia dotarcie do wszystkich potencjalnych nabywców. Poza poszerzeniem kanałów dystrybucji, jest to jeden z kilku elementów, nad którym należy koniecznie popracować w przyszłości.
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Ocena kompetencji pracowników na podstawie firmy Stena Recycling Sp. z o.o.
    (2013-08-29 21:56:07) Nowak, Anna; Potoczek, Natalia
    Posługiwanie się modelami kompetencyjnymi wprowadziło do procesów zarządzania zasobami ludzkimi pewien brakujący do tej pory element: zaakcentowanie znaczenia jakości pracy i sposobu, w jaki ludzie osiągają cele pracy i wykonują powierzone im zadania. System okresowych ocen kompetencji zawodowych stosuje już od kilku lat firma Stena Recycling Sp. z o.o. Aby poznać jak przebiega ten proces poddano analizie dokumenty firmy dotyczące ocen oraz szukając odpowiedzi na postawione pytania badawcze przeprowadzono wywiad z pracownikiem działu HR. W trakcie badania poprawności wymaganej dokumentacji, do sprawnego przeprowadzenia oceny okresowej kompetencji, nie stwierdzono żadnych uchybień. Stosowany model kompetencyjny ma właściwą strukturę, a poszczególne etapy oceny przebiegają w sposób prawidłowy. Stwierdzono jednak pewne niedociągnięcia - wyniki ocen nie są do końca wykorzystywane. Firma nie posiada planu szkoleń, a pracownik posiadający pewne luki kompetencyjne opiera się na własnej motywacji wewnętrznej i chęci doskonalenia. Brakuje również odzwierciedlenia ocen w systemie awansowania, wynagradzania czy motywowania. Podsumowując wyniki analizy okresowej oceny kompetencji pracowników w Stena Recycling Sp. z o.o. zaproponowano kilka możliwych rozwiązań lepszego (szerszego zastosowania) wykorzystania posiadanego modelu kompetencyjnego.
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Wpływ inteligencji emocjonalnej na powodzenie zawodowe pracownika
    (2011-09-30 22:28:17) Nowak, Anna; Radacki, Artur
    Przedmiotem rozważań w pracy jest udowodnienie, że inteligencja emocjonalna ma istotne znaczenie w życiu zawodowym ludzi zajmujących się sprzedażą. Badaniem zostali objęci handlowcy oferujący produkty skierowane dla instytucji, zakładów pracy, oferujących towary, które wymagają od pracownika dużego zaangażowania w zareklamowanie i przekonanie potencjalnych klientów. Oferowane bowiem przez nich artykuły nie należą do produktów konsumenckich reklamowanych przez różnego rodzaju media. Aby oferta znalazła zainteresowanie u potencjalnego odbiorcy, przedstawiciel musi doskonale znać parametry techniczne oferowanych towarów i posiadać doskonałe umiejętności negocjacyjne aby osiągnąć sukces w wykonywanej przez siebie pracy. Celem badania jest udowodnienie, że posiadanie odpowiedniego poziomu inteligencji emocjonalnej pomaga w osiągnięciu sukcesu zawodowego. Aby to założenie mogło zostać potwierdzone sprawdzę czy przedstawiciele znają swoje emocje i potrafią nad nimi zapanować, jaka jest ich samoocena, czy potrafią się motywować i wyznaczać sobie cele i wreszcie czy udaje im się te cele realizować osiągając w ten sposób sukces. Praca ma charakter teoretyczno-empiryczny. Warstwa teoretyczna obejmuje pierwszy i drugi rozdział. Opracowana została na podstawie studiów literatury z zakresu problematyki inteligencji, inteligencji emocjonalnej oraz handlu. W rozdziale trzecim został przygotowany kwestionariusz ankiety, będący podstawą do zebrania niezbędnych danych. Przeprowadzone badania pokazały, że to co zawarte zostało w teorii – potwierdziły wyniki ankiety. Poddana badaniom grupa handlowców wykazała się wysokim w większości i średnim poziomem inteligencji emocjonalnej. Ankietowani potwierdzili w badaniach, że doskonale interpretują swoje emocje, umieją nad nimi zapanować. Zmienność nastrojów często jest inspiracją do tworzenia nowych pomysłów. Badani przedstawiciele wykazali się wysoką samooceną. W związku z tym czują się odbierani przez otoczenie jako osoby pogodne, przyjazne, które tworzą miłą atmosferę w swojej obecności.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi