Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Nowakowski, Krzysztof"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Brak miniatury
    Pozycja
    Strategia marketingowa deweloperów kontrolowanych centrów handlowych na przykładzie firmy APSYS
    (2007) Nowakowski, Krzysztof; Śmigielska, Grażyna
    Celem pracy jest pokazanie strategii marketingowej stosowanej przez developerów przy wynajmie powierzchni handlowej, na przykładzie francuskiej firmy APSYS, oaz identyfikację wyzwań stojących przed developerami w zakresie komercjalizacji nowych obiektów w kontekście narastającej konkurencji na tym rynku. Sprzedaż gotowych obiektów i ich zarządzanie nie są przedmiotem analizy. W rozdziale I omówiono wybrane zagadnienia z teorii: strategii, analizy otoczenia, segmentacji rynku i marketing mix. W rozdziale II omówiono: klimat inwestycyjny w Polsce, definicję i klasyfikacje centrów handlowych. Dokonano też analizy rynku centrów handlowych w Polsce w celu przybliżenia otoczenia w którym funkcjonuje firma. W rozdziale III omówiono pozycję rynkową APSYS i praktyczną realizację strategii wynajmu powierzchni handlowej kładąc nacisk na czynniki sukcesu rynkowego. W pracy wykorzystano literaturę fachową z dziedziny zarządzania, nieruchomości, materiały firmowe APSYS w postaci prezentacji, raportów i analiz. Dodatkowo wykorzystano raporty firm doradczych z rynku nieruchomości, artykuły prasowe, informacje z branżowych stron internetowych. Wykorzystano również informacje przekazane przez pracowników firmy APSYS podczas wywiadów. W zakończeniu dokonano podsumowania strategii marketingowej firmy APSYS w zakresie wynajmu powierzchni handlowej wskazując na wyzwania stojące przed developerami przy realizacji nowych projektów.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi