Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Nytko Magdalena"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Wprowadzanie na rynek nowego produktu turystycznego na przykładzie PBP Orbis Sp. z o.o.
    (2003) Nytko Magdalena; Śmigielska, Grażyna
    Zmiany na rynku turystycznym spowodowały, że wiele polskich biur podróży zbankrutowało a inne musiały dostosować się do zaistniałej sytuacji, zmieniając strategię działania i wchodząc na nowe rynki. Sytuacja ta dotknęła również jedno z największych biur podróży w Polsce – Orbis Tavel, które chcąc dostosować się do zmian na rynku turystycznym w Polsce, postanowiło rozszerzyć zakres oferowanych usług poprzez wprowadzenie do oferty firmy nowego produktu kierowanego do nowego segmentu rynku. Celem niniejszej pracy jest przedstawienie i ocena działań, jakie miały miejsce przy wprowadzaniu nowej oferty na rynek turystyczny.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi