Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Obrochta, Justyna"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Telewizyjny przekaz reklamowy adresowany do kobiet. Analiza porównawcza opinii studentek kierunku Zarządzanie WSB-NLU oraz Uniwersytetu Hamburg
    (2010-03-10 02:23:01) Obrochta, Justyna; Tomalska, Halina
    Przedstawiona praca magisterska zawiera analizę psychologiczno-marketingową reklam telewizyjnych skierowanych do kobiet. Zadaniem pracy jest ukazanie, w jaki sposób mass media - a dokładniej telewizja poprzez reklamy - wpływa na zachowania konsumenckie kobiet. W pracy podjęte zostały takie wątki tematyczne jak: marketing w warunkach globalizacji, reklama telewizyjna jako komunikat o znaczeniu perswazyjnym, metody i techniki oddziaływani na konsumentów. Poruszone zostało także zagadnienie manipulacji zachowaniami konsumentek. Na podstawie przeprowadzonego, na potrzeby niniejszej pracy badania ankietowego w Wyższej Szkole Biznesu – National Louis University oraz na Uniwersytecie Hamburg udało się określić jak konsumentki w przedziale wiekowym 20-30 lat postrzegają reklamę telewizyjną i jaki jest ich stosunek do tej reklamy. Badanie pozwoliło także określić, czy występują różnice między kobietami z dwóch różnych kultur w zakresie zaspokajania potrzeb konsumenckich. Jak wynika z badania, różnice pomiędzy ujawnianymi potrzebami konsumpcyjnymi między kobietami z Niemiec, a kobietami z Polski są niewielkie. Studentki z Wyższej Szkoły Biznesu zwracają bardziej uwagę na to co daje im reklama, natomiast studentki z Niemiec postrzegają reklamy w większej mierze jako potrzebny wymysł. Więcej kobiet z Polski niż z Niemiec uważa, że reklamy telewizyjne podają wiarygodne informacje. Kobiety z Polski są bardziej odważne, świadczy o tym fakt, iż starały się głębiej odpowiadać na pytania opisowe. Ponadto kobiety z Niemiec przeznaczają mniej czasu na telewizję niż kobiety z Polski.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi