Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Obrzut, Alicja"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Dynamika rynku edukacyjnego w Polsce w latach 2009/2010
    (2011-09-24 21:07:02) Obrzut, Alicja; Śliwa, Kazimierz
    Celem niniejszej pracy jest przedstawienie rozwoju edukacji w Polsce. System edukacji odgrywa bardzo ważną rolę w życiu kulturalnym, społecznym i gospodarczym kraju. W rozdziale pierwszym zostały zawarte ogólne informacje na temat popytu, uwzględniając jego pojęcie, rodzaje i funkcje, jak również zostały opisane determinanty popytu, krzywe popytu, elastyczność popytu oraz popyt edukacyjny. Drugi rozdział dotyczy struktury systemu edukacyjnego w Polsce. W tym rozdziale zostały opisane zarówno polityka edukacyjna, jak również system edukacji. Kolejny trzeci rozdział dotyczy marketingu usług edukacyjnych. Wyjaśnione zostało tutaj pojęcie marketingu. W rozdziale tym opisane zostały również narzędzia marketingu takie jak: produkt, cena, dystrybucja, promocja, ludzie, procesy, dowód materialny, polityka oraz opinia publiczna. Ostatni czwarty rozdział został poświęcony dynamice popytu i podaży usług edukacyjnych szkół podstawowych, ponadgimnazjalnych, jak również szkół wyższych.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi