Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Ogiela, Joanna"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Zastosowanie analizy SPACE w wyborze strategicznego modelu biznesowego na przykładzie firmy Zakłady Mięsne Wiesław Leśniak
    (2019-11-15) Ogiela, Joanna; Choroszczak, Jerzy
    Podstawowym celem, jaki podjęto w pracy, był wybór odpowiedniego strategicznego modelu biznesowego dla przedsiębiorstwa Zakłady Mięsne Wiesław Leśniak, na podstawie dokonanej analizy metodą SPACE, która z kolei umożliwiła osiągnięcie potrzebnych informacji na temat badanego obiektu, jak również jego otoczenia, oraz ukazała pozytywne strony dotyczące przeprowadzania analizy strategicznej. Z wykorzystaniem literatury przedmiotu zostały dokładnie opracowane zagadnienia dotyczące pojęcia zarządzania strategicznego oraz strategicznych modeli biznesowych. Ostatnim elementem bazującym na literaturze przedmiotu było zapoznanie się z tematem analizy SPACE, która umożliwiła dokonanie dalszej diagnozy i oceny przedsiębiorstwa. Informacje zawarte w teoretycznej części pracy stanowiły podstawę do opracowania części badawczej pracy. W konsekwencji dokonano precyzyjnej analizy badanego przedsiębiorstwa oraz jego otoczenia, co z kolei umożliwiło wybór odpowiedniego strategicznego modelu biznesowego, tym samym realizując postawiony podstawowy cel badawczy. Dokonana analiza SPACE sugeruje, że skutecznym krokiem w działalności badanego obiektu jest wybór modelu, który polega na wyprzedzeniu działań konkurencji o dwa kroki, bądź też modelu skupiającego się szczególnie na zarządzaniu łańcuchem wartości.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi