Przeglądaj wg Autor "Olchawa, Anna"
Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Pozycjonowanie stron internetowych jako jedna z form reklamy internetowej na przykładzie "wyszukiwarki Google.pl"(2012-12-16 21:05:36) Olchawa, Anna; Gwiżdż, AndrzejCelem pracy było zaprezentowanie problematyki pozycjonowania stron internetowych w polskojęzycznej wersji wyszukiwarki Google. W pracy przedstawiono proces pozycjonowania strony internetowej oraz wyniki badań dotyczące znajomości tej formy reklamy przez polskie społeczeństwo. Badania przeprowadzono na podstawie wypełnionych kwestionariuszy ankiet, które pomogły w weryfikacji czterech założonych hipotez badawczych. Do weryfikacji jednej z hipotez wykorzystano Test t-studenta. Analiza pokazała, że pozycjonowanie stron internetowych jest znane przynajmniej połowie badanych respondentów, a pozycja strony www nie do końca wpływa na wybór konkretnego linku będącego jej adresem.Pozycja Reklama jako element marketingu usług turystycznych(2017-04-06) Olchawa, Anna; Gwiżdż, AndrzejGłównym zamierzeniem niniejszej pracy jest przedstawienie reklamy usług turystycznych jako powszechnie akceptowalnej przez społeczeństwo informacji dotyczącej sektora usług turystycznych. W pracy zostaną zweryfikowane cztery założone hipotezy badawcze: Polskie społeczeństwo, w większości, jest zwolennikiem reklam usług turystycznych. Najważniejszymi źródłami informacji o usługach turystycznych są: prasa oraz Internet. Najbardziej podatni na reklamę usług turystycznych są respondenci –kobiety w wieku 21 – 35 lat. Odbiorcy reklam usług turystycznych weryfikują pozyskane informacje poprzez kontakt z biurami podróży lub wymianę informacji na internetowych forach tematycznych. Dzięki analizie danych uzyskano interesujące informacje dotyczące postrzegania reklamy usług turystycznych przez konsumentów.