Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Orzechowska, Angelika"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Postawa twórcza a obraz siebie u studentów szkół artystycznych
    (2014-09-30 15:49:46) Orzechowska, Angelika; Brocławik, Krzysztof
    Przedmiotem pracy jest problematyka twórczości i obrazu siebie. W realizowanym projekcie badawczym podjęto próbę udzielenia odpowiedzi, czy i jakie istnieją związki między postawą twórczą a obrazem siebie oraz czy i jaki wpływ ma samoakceptacja na postawę twórczą. Ponadto poszukiwano różnic między studentami sztuk plastycznych i kierunków muzycznych. Do badań wykorzystano Test Przymiotnikowy ACL G. Gougha i A. B. Heilbruna oraz Kwestionariusz Twórczego Zachowania KANH S. Popka. W badaniu udział wzięło 60 studentów sztuk artystycznych, w tym 30 studiujących kierunki muzyczne i 30 studiujących sztuki plastyczne. Rezultaty przeprowadzonych badań pozwalają na wyciągnięcie następujących wniosków: twórcze zachowanie koreluje dodatnio z zaufaniem do siebie, potrzebą afiliacji i osobowością twórczą, natomiast osoby o wysokiej samoocenie mają istotnie wyższe wyniki w postawie twórczej od osób o niskim poziomie samoakceptacji. W badaniach także dowiedziono, że studenci sztuk plastycznych i kierunków muzycznych cechują się innymi korelatami osobowościowymi. Studenci sztuk plastycznych są silniejszymi indywidualnościami, z kolei studenci kierunków muzycznych cenią sobie wzajemność w relacjach społecznych.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi