Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Orzechowska, Olga"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Elementy zarządzania wiedzą uczniów przez nauczycieli Liceum Akademickiego im. Króla Bolesława Chrobrego w Nowym Sączu
    (2015-03-18 16:53:49) Orzechowska, Olga; Tomalska, Halina
    Niniejsza praca dotyczy zastosowania koncepcji zarządzania wiedzą uczniów przez nauczycieli w szkole. Zwrócono uwagę na następujące elementy zarządzania wiedzą: lokalizowanie, rozpowszechnianie i dzielenie się wiedzą oraz jej przechowywanie w kontekście stosowanych metod kształcenia. Podmiotem badań są uczniowie oraz nauczyciele Liceum Akademickiego im. Króla Bolesława Chrobrego w Nowym Sączu. Wybór tej akurat szkoły jest celowy – gdyż zalicza się ona do grupy najlepszych liceów w Nowym Sączu oraz w województwie małopolskim pod względem efektów kształcenia osiąganych podczas egzaminów maturalnych. W części metodologicznej pracy sformułowano problem, cele i hipotezy badawcze oraz dobrano metodę, tj. ankietę i narzędzie badawcze w postaci kwestionariuszy ankiety adresowanych do nauczycieli i uczniów. Kwestionariusz został rozprowadzony wśród uczniów oraz nauczycieli, co pozwoliło na porównanie opinii obu grup respondentów. Dotyczył zastosowania elementów zarządzania wiedzą w badanej szkole. Większość nauczycieli i uczniów zna definicję zarządzania wiedzą i trafnie rozpoznaje elementy zarządzania wiedzą, a także metody rzutujące na efektywność kształcenia. Na podstawie opinii respondentów zweryfikowano dwie hipotezy, co pozwoliło osiągnąć założone cele badawcze niniejszej pracy.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi