Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Pacyna Alicja"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Brak miniatury
    Pozycja
    Zarządzanie marką "Fakro"
    (2006) Pacyna Alicja; Malczak, Jan
    Zarządzanie marką jest procesem długotrwałym, ponieważ każda firma powinna budować swój znak towarowy od samego początku swojego istnienia i mocno w niego inwestować. Prężna marka potrafi skutecznie zdobywać rynki w kraju i za granicą oraz odpowiednio długo na nich utrzymywać określona pozycję. Bardzo ważne dla firmy dążącej do zbudowania mocnej marki, a potem zarządzanie nią, jest ukierunkowanie się na zaspokojenie preferencji różnych rynków zbytu, od klienta detalicznego po hurtowego oraz od rynków o zasięgu lokalnym po międzynarodowe. Ważnym elementem w zarządzaniu marką jest rozwijanie polityki lojalnościowej wobec swoich klientów, którzy przez swoje przywiązanie zapewniają firmie byt oraz dalszy jej rozwój. Istotnym w kwestii zarządzania marką jest również przedstawienie odpowiedniej oferty oraz zapewnienie stworzenia profesjonalnego systemu obsługi klienta. Zarządzanie znakiem towarowym to nieustannie podejmowane działania zmierzające do zwiększenia świadomości marki wśród klientów, konkurencji i środowiska, dążące do popularyzacji logo firmy. Głównym celem podejmowanych działań w zakresie budowania strategii zarządzania marką jest dążenie do innowacyjnego kreowania i rozwoju znaku towarowego w dłuższej perspektywie czasu. Celem pracy jest badanie świadomości marki na przykładzie firmy Fakro. Praca składa się z dwóch części: teoretycznej i praktycznej.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi