Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Pacyna Katarzyna"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Brak miniatury
    Pozycja
    Planowanie marketingowe na przykładzie firmy ubezpieczeniowej PZU S.A.
    (2003) Pacyna Katarzyna; Klisiński, Janusz
    Za rok Polska stanie się częścią Jednolitego Rynku a firmy ubezpieczeniowe będą musiały zmierzyć się z otwartą konkurencją zachodnich przedsiębiorstw. Przyszłość wielu towarzystw ubezpieczeniowych stoi pod znakiem zapytania a dodatkowo obawy budzi fakt rezygnacji z zawartych w ostatnich latach umów ubezpieczeniowych . Wielu menedżerów wykazuje daleko posuniętą nieufność w stosunku do praktycznego znaczenia teorii marketingu w obecnych realiach gospodarki. Z faktu tego wynika konieczność ukazania problemów marketingu i sposobów ich rozwiązania z punktu widzenia menedżera odpowiedzialnego za wyniki przedsiębiorstwa nawiązując do gospodarki rynkowej w Polsce. W literaturze wciąż brakuje opracowań poświęconych marketingowi usług ubezpieczeniowych i ten właśnie fakt stał się bodźcem do napisania niniejszej pracy. Dokładniej chęć zaprezentowania planu marketingowego ( modelu marketingowego ), zwłaszcza marketingu – mix, z szczególnym poświęceniem uwagi promocji, jako narzędzia ekspansji stosowanego w firmie ubezpieczeniowej. Głównym celem niniejszej pracy jest przedstawienie planu marketingowego na przykładzie firmy ubezpieczeniowej PZU ŻYCIE S.A. , a w szczególności: procedury jego formułowania, struktury wewnętrznej, propozycji tego planu na najbliższe lata i kolejny rok. Dodatkowo przedstawione zostanie funkcjonowanie firmy ubezpieczeniowej oraz specyfika usługi ubezpieczeniowej. W niniejszej pracy zakłada się, iż stosowany plan marketingowy okazuje się niezbędnym narzędziem w realizacji strategicznych i taktycznych celów firmy, jak również kształtowaniu relacji z klientem.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi