Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Palkij, Magdalena"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Budowanie relacji z klientem na przykładzie Poczty Polskiej SA
    (2013-09-25 23:24:04) Palkij, Magdalena; Rutkowski, Marek
    W niniejszej pracy zaprezentowano wykorzystanie marketingu relacji w działalności usługowej operatora publicznego Poczty Polskiej. W pracy przyjęto hipotezę, iż niezbędnym warunkiem satysfakcjonujących relacji jest budowanie związków opartych na zaufaniu i satysfakcji klienta; oraz że kluczowym czynnikiem, który najsilniej wpływa na przywiązanie klienta do Poczty Polskiej jest jego poziom zadowolenia. W celu weryfikacji hipotez w pracy przeprowadzono badanie ankietowe w jednej z placówek Poczty Polskiej. Badaniem zostało objętych 100 osób. Poza badaniem ankietowym w pracy dokonano analizy jakości usług świadczonych przez Pocztę Polską oraz rozpatrywania skarg i reklamacji na podstawie raportów i analiz sporządzonych przez Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Praca składa się z pięciu rozdziałów.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi