Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Pasierb, Klaudia"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Plan marketingowy agencji ślubnej "Fascynator"
    (2015-12-20 01:40:11) Pasierb, Klaudia; Jasieński, Michał
    Niniejsza praca porusza temat związany z rozwojem i działalnością agencji ślubnych świadczących pomoc w organizowaniu uroczystości weselnych. Agencje ślubne w Polsce należą do branży, która jest w fazie wzrostu, jednak branża ślubna podlega sezonowości, śluby w Polsce o klimacie umiarkowanym odbywają się od maja do września, ale najczęściej prace konsultantów ślubnych trwa przez cały rok, w zależności od daty pierwszego spotkania z młodą parę. Wśród wielu podwykonawców pracujących w branży ślubnej, funkcja konsultantów ślubnych zasługuje na szczególną uwagę, ponieważ spina cały rynek ślubny razem. Organizacja wesele staje się ważna dla tych, którzy zdecydują się na małżeństwo, dlatego ważne jest, aby przygotować zarówno ceremonię i późniejszy odbiór w taki sposób, aby zaspokoić potrzeby konkretnej pary. Działalność agencji ślubnej musi być poprzedzone analizą, która ułatwia tworzenie planu marketingowego. W tym planie autor opisuje środowisko, w którym agencja ślubna będzie działać. Wywiady wśród młodych ludzi, którzy planują ślub, zostały również przeprowadzone. Pierwszy rozdział przedstawia zagadnienia związane z tworzeniem planu marketingowego w oparciu o analizę literatury przedmiotu. Drugi rozdział analizuje strukturę rynku agencji ślubnych w Polsce i województwie podkarpackim, a także charakteryzuje działań marketingowych podejmowanych przez agencje funkcjonowania. Trzeci rozdział opisuje założenia empiryczne badania i przedstawia wyniki badań. Czwarty rozdział pracy to w rzeczywistości plan marketingowy opracowany dla nowej agencji "Fascynator", która będzie działać w branży ślubnej.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi