Przeglądaj wg Autor "Pasierb, Klaudia"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Plan marketingowy agencji ślubnej "Fascynator"(2015-12-20 01:40:11) Pasierb, Klaudia; Jasieński, MichałNiniejsza praca porusza temat związany z rozwojem i działalnością agencji ślubnych świadczących pomoc w organizowaniu uroczystości weselnych. Agencje ślubne w Polsce należą do branży, która jest w fazie wzrostu, jednak branża ślubna podlega sezonowości, śluby w Polsce o klimacie umiarkowanym odbywają się od maja do września, ale najczęściej prace konsultantów ślubnych trwa przez cały rok, w zależności od daty pierwszego spotkania z młodą parę. Wśród wielu podwykonawców pracujących w branży ślubnej, funkcja konsultantów ślubnych zasługuje na szczególną uwagę, ponieważ spina cały rynek ślubny razem. Organizacja wesele staje się ważna dla tych, którzy zdecydują się na małżeństwo, dlatego ważne jest, aby przygotować zarówno ceremonię i późniejszy odbiór w taki sposób, aby zaspokoić potrzeby konkretnej pary. Działalność agencji ślubnej musi być poprzedzone analizą, która ułatwia tworzenie planu marketingowego. W tym planie autor opisuje środowisko, w którym agencja ślubna będzie działać. Wywiady wśród młodych ludzi, którzy planują ślub, zostały również przeprowadzone. Pierwszy rozdział przedstawia zagadnienia związane z tworzeniem planu marketingowego w oparciu o analizę literatury przedmiotu. Drugi rozdział analizuje strukturę rynku agencji ślubnych w Polsce i województwie podkarpackim, a także charakteryzuje działań marketingowych podejmowanych przez agencje funkcjonowania. Trzeci rozdział opisuje założenia empiryczne badania i przedstawia wyniki badań. Czwarty rozdział pracy to w rzeczywistości plan marketingowy opracowany dla nowej agencji "Fascynator", która będzie działać w branży ślubnej.