Przeglądaj wg Autor "Pastwa, Wioletta"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Koncepcja marketingu instytucji non-profit na przykładzie "Westgate Foundation" oraz ośrodka "Mountain Heaven Centre" fundacji "Children in Crisis"(2004) Pastwa, Wioletta; Wiktor, Jan W.Celem pracy jest analiza działalności marketingowej w organizacjach non profit na przykładzie działalności „Westgate Foundation” oraz „Mountain Heaven Centre” fundacji Księżnej Yorku Sary Ferguson „Children in Crisis”. Przedstawiono podstawowe zagadnienia dotyczące organizacji niekomercyjnych - cechy organizacji niedochodowych, ich podział, aspekty związane z procesem zarządzania, regulacje prawne i finansowe aspekty działania, analizę szans i zagrożeń oraz porównanie trzeciego sektora w Polsce i w Irlandii. Opisano specyfikę marketingu w organizacjach niedochodowych ze szczególnym uwzględnieniem marketingu społecznego, strategii marketingowych oraz koncepcji marketingu-mix. Dokonano praktycznej analizy obiektów badawczych z uwzględnieniem zarysu historycznego, bieżącej działalności, finansowych aspektów funkcjonowania jednostek oraz zastosowaniu koncepcji marketingu-mix.