Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Pawlak Tomasz"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Wplyw systemu motywacyjnego w firmie na osiąganie celu sprzedażowego, na przykładzie firmy Provident Polska S.A.
    (2006) Pawlak Tomasz; Bulzak, Andrzej
    „Działania ludzi, ich dążenia do lepszej pracy, zmian i postępu zawsze są zdeterminowane posiadaną przez nich motywacją, która stanowi proces wyboru, jakiego dokonują między różnymi zrachowaniami i formami aktywności, aby urzeczywistnić cele będące wynikiem cenionych przez nich wartości, to znaczy tego, co jest godne ich pożądania i co ma rzeczywistą bądź wyobrażalną zdolność do zaspokajania odczuwanych potrzeb i aspiracji”. Obecnie, w dobie globalizacji i ogromnej konkurencji właściwe motywowanie pracowników stało się niezbędne. Dzięki dobrze zmotywowanym pracowniom firmy budują swoją przewagę konkurencyjną na rynku. W tej pracy autor pokazuje czym jest system motywacyjny, jakie zyski lub straty może przynosić firmie. W jaki sposób przyczynia się do rozwoju firmy i rotacji pracowników. Autor opiera się na analizie systemu motywacyjnego firmy Provident Polska S. A. Firma ta nazywa siebie „firmą sprzedażową”. Zajmuje się ona udzielaniem pożyczek gotówkowych w domu klienta.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi