Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Pawlikowski Leszek"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Zachowania nabywców na rynku telefonii komórkowej w Polsce
    (2006) Pawlikowski Leszek; Dołhasz, Magdalena
    Rynek telefonii komórkowej charakteryzuje się silną konkurencją, dynamicznym rozwojem technologii i nieustannie zmieniającą się ofertą, co wpływa na ciągle zmiany w zachowaniach nabywców. Na rynku tym klienci mogą wybierać spośród bardzo dużej ilości planów taryfowych i promocji, które co kilka miesięcy ulegają zmianie. Na decyzje nabywców wpływ ma bardzo wiele różnorakich czynników, które powodują, że kierują oni swoje upodobania do tego kto w najlepszym stopniu potrafi zaspokoić ich potrzeby. Celem niniejszej pracy jest ankieta zachowań nabywców na rynku telefonii komórkowej. Badania mają na celu pokazać, co głównie wpływa na decyzje podejmowane przez nabywców, czym się oni kierują wybierając operatora, z jakiego rodzaju usług i form promocji korzystają najczęściej, oraz jakie zmiany proponowaliby operatorom. Ankieta posłuży również do zbadania, jak bardzo nabywcy są przywiązani do swojego operatora i czy pragną jego zmiany. W pracy sprecyzowano, kim jest nabywca, przedstawiono jego modele i pokazano czynniki wpływające na jego zachowanie. Scharakteryzowano rynek telefonii komórkowej w Polsce. Opisano działalność każdego z trzech operatorów (Orange, Era GSM, Plus GSM) na rynku telefonii komórkowej w Polsce, począwszy od historii powstania poprzez ofertę, klientów i działania marketingowe, a skończywszy na analizie każdej z firm. Dokonano porównania działalności wszystkich operatorów. Zaprezentowano analizę badań wpływu wybranych działań marketingowych operatorów na zachowanie nabywców.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi