Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Perczak, Marek"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Rola perswazyjnej funkcji reklamy w podnoszeniu efektywności kampanii promocyjnych
    (2010-12-09 13:18:51) Perczak, Marek; Rutkowski, Marek
    Celem pracy była próba identyfikacja wiedzy, opinii i postaw respondentów wobec technik perswazyjnych wykorzystywanych w reklamie. Na potrzeby tej pracy autor postawił cztery hipotezy badawcze: Hipoteza 1: Zakłada się że, większość respondentów uważa, iż są mniej podatni na manipulacje w reklamie niż ogół społeczeństwa. Hipoteza 2: Przypuszcza się, że respondenci nie potrafią odróżnić perswazji od manipulacji w reklamie. Hipoteza 3: Większość respondentów w każdej formie reklamy, doszukuje się manipulacji. Hipoteza 4: Dla większości odbiorców reklamy są drażniące i uciążliwe. W celu weryfikacji hipotez autor posłużył się analizą informacji ze źródeł wtórnych i pierwotnych. Informacje pozyskane z desk research stanowiły podłoże teoretyczne do omawianych zagadnień, a także posłużyły do identyfikacji wykorzystywanych mechanizmów perswazji w praktyce gospodarczej.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi