Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Perz Ewelina"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Strony WWW jako płaszczyzna komunikacji marketingowej na przykładzie wybranych firm farmaceutycznych
    (2007) Perz Ewelina; Wiktor, Jan
    Celem niniejszej pracy jest przedstawienie, analiza oraz ocena promocyjnych funkcji witryn WWW wybranych światowych firm farmaceutycznych. Praca ta skupia się przede wszystkim na przeglądzie i porównaniu zawartości stron internetowych. W celu przeprowadzenia badania zostały przyjęte odpowiednie kryteria, które pozwoliły na ocenę w kilku aspektach. Podstawowe hipotezy obejmują rozwój działalności promocyjnych on-line firm farmaceutycznych oraz strony WWW jako płaszczyznę komunikacji czołowych firm farmaceutycznych. W pracy omówiono istotę promocji i komunikacji w tradycyjnym znaczeniu. Przedstawiono trzy uproszczone modele komunikacji marketingowej, funkcje promocji oraz opis narzędzi zintegrowanego systemu komunikacji marketingowej. Opisano komunikację on-line oraz główne cele promocji on-line. Przedstawiono specyfikę rynku farmaceutycznego oraz jego rozwój na świecie, a także najczęściej stosowane przez firmy farmaceutyczne formy promocji. Dokonano analizy i oceny stron WWW czołowych koncernów farmaceutycznych. Badanie dotyczy porównania informacji w sześciu zdefiniowanych kryteriach: informacja o firmie, informacja o produktach, reklama i promocja, usługi dodatkowe, łatwość w obsłudze/atrakcyjność oraz obsługa klientów. Wyniki badania zostały poddane szerszej i głębszej analizie, opisano także wnioski dotyczące oceny treści, funkcjonalności oraz estetyki wybranych firm, zawarto również wnioski dotyczące oceny merytorycznej stron WWW.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi