Przeglądaj wg Autor "Perz Ewelina"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Strony WWW jako płaszczyzna komunikacji marketingowej na przykładzie wybranych firm farmaceutycznych(2007) Perz Ewelina; Wiktor, JanCelem niniejszej pracy jest przedstawienie, analiza oraz ocena promocyjnych funkcji witryn WWW wybranych światowych firm farmaceutycznych. Praca ta skupia się przede wszystkim na przeglądzie i porównaniu zawartości stron internetowych. W celu przeprowadzenia badania zostały przyjęte odpowiednie kryteria, które pozwoliły na ocenę w kilku aspektach. Podstawowe hipotezy obejmują rozwój działalności promocyjnych on-line firm farmaceutycznych oraz strony WWW jako płaszczyznę komunikacji czołowych firm farmaceutycznych. W pracy omówiono istotę promocji i komunikacji w tradycyjnym znaczeniu. Przedstawiono trzy uproszczone modele komunikacji marketingowej, funkcje promocji oraz opis narzędzi zintegrowanego systemu komunikacji marketingowej. Opisano komunikację on-line oraz główne cele promocji on-line. Przedstawiono specyfikę rynku farmaceutycznego oraz jego rozwój na świecie, a także najczęściej stosowane przez firmy farmaceutyczne formy promocji. Dokonano analizy i oceny stron WWW czołowych koncernów farmaceutycznych. Badanie dotyczy porównania informacji w sześciu zdefiniowanych kryteriach: informacja o firmie, informacja o produktach, reklama i promocja, usługi dodatkowe, łatwość w obsłudze/atrakcyjność oraz obsługa klientów. Wyniki badania zostały poddane szerszej i głębszej analizie, opisano także wnioski dotyczące oceny treści, funkcjonalności oraz estetyki wybranych firm, zawarto również wnioski dotyczące oceny merytorycznej stron WWW.