Przeglądaj wg Autor "Piechnik Katarzyna"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Prawne i etyczne uwarunkowania reklam w Polsce(2006) Piechnik Katarzyna; Serwacki, JerzyWspółczesny rynek konkurencyjny przede wszystkim skupia się na poszukiwaniu i zatrzymywaniu klientów. Spowodowane jest to dużą nadwyżką podaży nad popytem. Dlatego, aby osiągnąć sukces, należy skoncentrować się na jak najskuteczniejszym komunikowaniem się przedsiębiorstwa ze swoimi klientami. Najbardziej popularnym i najskuteczniejszym sposobem rozwiązania tego problemu jest reklama. Niniejsza praca poświęcona jest opisaniu zjawiska, jakim jest reklama oraz prawnym i etycznym aspektom rządzącym tą dziedziną życia. W pracy opisano szereg aktów prawnych, zarówno międzynarodowych jak i polskich, traktujących o nakazach i zakazach związanych z działalnością reklamową. Opisane są również próby obejścia tych zakazów i przedzierania się do przekazów prawnie zabronionych działań. Ukazany jest szereg różnych typów reklam, które są nielegalne z punktu widzenie prawa oraz te, które są przez nie dozwolone, aczkolwiek ze względów etycznych i moralnych są niewłaściwe. Przedstawiono ograniczenia prawne, jakim podporządkowana jest reklama, zagadnienie wolności słowa w komunikowaniu się w sferze gospodarczej oraz skoncentrowano się na uwarunkowaniach prawnych działalności reklamowej.