Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Piechnik Katarzyna"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Prawne i etyczne uwarunkowania reklam w Polsce
    (2006) Piechnik Katarzyna; Serwacki, Jerzy
    Współczesny rynek konkurencyjny przede wszystkim skupia się na poszukiwaniu i zatrzymywaniu klientów. Spowodowane jest to dużą nadwyżką podaży nad popytem. Dlatego, aby osiągnąć sukces, należy skoncentrować się na jak najskuteczniejszym komunikowaniem się przedsiębiorstwa ze swoimi klientami. Najbardziej popularnym i najskuteczniejszym sposobem rozwiązania tego problemu jest reklama. Niniejsza praca poświęcona jest opisaniu zjawiska, jakim jest reklama oraz prawnym i etycznym aspektom rządzącym tą dziedziną życia. W pracy opisano szereg aktów prawnych, zarówno międzynarodowych jak i polskich, traktujących o nakazach i zakazach związanych z działalnością reklamową. Opisane są również próby obejścia tych zakazów i przedzierania się do przekazów prawnie zabronionych działań. Ukazany jest szereg różnych typów reklam, które są nielegalne z punktu widzenie prawa oraz te, które są przez nie dozwolone, aczkolwiek ze względów etycznych i moralnych są niewłaściwe. Przedstawiono ograniczenia prawne, jakim podporządkowana jest reklama, zagadnienie wolności słowa w komunikowaniu się w sferze gospodarczej oraz skoncentrowano się na uwarunkowaniach prawnych działalności reklamowej.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi