Przeglądaj wg Autor "Piekarz, Beata"
Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Promocja na etapie uruchamiania przedsiębiorstwa handlowego na przykładzie hurtownii zabawek "Tomi" w Nowym Sączu(2009-12-12 13:14:00) Piekarz, Beata; Chlipała, PawełNiniejsza praca poświęcona jest promocji na etapie uruchamiania nowego przedsiębiorstwa handlowego. Ogólnie mówiąc promocja „zwana jest komunikacją marketingową i polega na informowaniu, przypominaniu i przekonywaniu odbiorców, aby zaakceptowali, nabyli, polecili lub spożytkowali produkt, usługę, czy ideę.” Kampanię promocyjną stosuje się najczęściej przy wprowadzaniu nowego produktu na rynek. Zajmiemy się tu promocją w przypadku przedsiębiorstwa nowo otwartego, gdy jego sytuacja jest najtrudniejsza, ponieważ nikt nie wie o jego istnieniu, ani czym się zajmuje, ani gdzie się znajduje. Dużym problemem dla nowej firmy jest też konkurencja, która oferuje podobne produkty często w takich samych cenach. Celem pracy jest pokazanie, czym jest promocja, jakie są jej narzędzia oraz jak bardzo ważne jest właściwe zastosowanie promocji w każdej firmie, szczególnie nowopowstałej. Praca jest opisem przypadku firmy „Tomi”, hurtowni zabawek znajdująca się w Nowym Sączu. Powstała w roku 2007. jako jednoosobowa firma, która w ciągu dwóch lat rozwinęła się. Praca składa się z trzech rozdziałów. Pierwszy rozdział jest teoretyczny. Rozdział drugi i trzeci mają charakter empiryczny.Pozycja Uwarunkowania rozwoju firmy sektora MSP na przykładzie hurtowni zabawek „TOMI” w Nowym Sączu(2012-06-11 06:36:33) Piekarz, Beata; Gancarczyk, JacekCelem każdego przedsiębiorstwa jest działalność zarobkowa. Jego wartość to nie tylko księgowa wycena jego majątku, lecz również takie elementy, jak: • jego pozycja na rynku, • możliwości pozyskiwania kapitału, opinia w bankach i wśród kontrahentów. Celem pracy jest prezentacja oraz próba analizy rozwoju hurtowni zabawek ,,Tomi” w Nowym Sączu należącej do sektora MSP. Należy przeanalizować, jakie warunki pomagają rozwijać się firmom z tego sektora. Co tak naprawdę decyduje, że dana firma odnosi sukces, a inna podobna zostaje zamknięta? Przedsiębiorczość jest to podstawowy warunek rozwoju gospodarczego całego kraju, jak i społeczeństw lokalnych. Musi mieć do tego odpowiednie warunki. Jest to decydujący czynnik poprawy życia ludzi i jest on zależny od wielu przyczyn. 1. Co jest sukcesem w działaniu małej firmy? Odpowiedź nie może być jednoznaczna, gdyż rożne mogą być kryteria oceny tego sukcesu. Przede wszystkim inaczej należy ocenić sukces w krótkim i długim okresie. Sukces w krótkim czasie może być bardzo spektakularny, lecz nietrwały. Wiele małych firm pojawia się na rynku jak meteoryty. Jest o nich głośno i widzimy je, jako prężne, rozwijające się, z wyraźnymi objawami materialnego sukcesu samej firmy i jej właściciela. Ich istnienie jest jednak bardzo krótkie. Ogromne poczucie sukcesu właściciela przeistacza się w przygnębiające poczucie porażki. Spektakularny sukces kończy się wtedy bankructwem i utratą majątku. Krótkowzroczność w zarządzaniu małą firma nie jest wiec dobrym sposobem na jej sukces. Celem niniejszej pracy jest zwrócenie uwagi, co jest ważne, aby firm mogła się rozwijać.