Przeglądaj wg Autor "Piotrowska, Natalia"
Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Psychologia reklamy(2011-12-01 14:55:41) Piotrowska, Natalia; Batko, BogdanCelem mojej pracy, będzie zbadanie czy reklama ma na nas wpływ i uzasadnię, dlaczego tak się dzieje. Co tak naprawdę powoduje, że jesteśmy "zaczarowani przez reklamę". Chciałabym również zbadać, dlaczego dzieje się tak, iż niektóre reklamy nas irytują, złoszczą, a niektóre z nich są dla nas istotne. Moja praca dzieli się na 6 rozdziałów. W rozdziale pierwszym, będę analizowała jaki wpływ ma na nas siła emocji w reklamie. Jakie są pozytywne i negatywne emocje. Jak silny wpływ mają na nas elementy - takie jak dźwięk, głos, muzyka, obraz pojawiające się w reklamie. Omówię również emocję jakie nam towarzyszą gdy w reklamie występuje dziecko, zwierzę, czy są one dla nas istotne, czy też nie. Jaki przekaz kryją one w sobie. Co tak naprawdę ukrywa się pod przekazem reklamowym. Kolejny rozdział będzie się skupiał na „wysiłku poznawczym a efektem częstości" i co tak naprawdę na nas działa. W trzecim rozdziale omówię „Trzy reguły psychologii percepcji, co tak naprawdę w sobie kryją. W kolejnym rozdziale omówię jak wielki wpływ mają na nas hasła reklamowe, które utrwalają się w naszych pamięciach. Rozdział V przekazuje nam jak ważnym aspektem reklamy jest również jej wielkość i częstość. Eksperymenty doprowadziły do wniosków, że aby zwiększyć zauważalność reklamy dwukrotnie, należy powiększyć ją czterokrotnie. Ostatni z rozdziałów ukaże nam jak odbieramy obraz przedstawiany przez znaną osobę, czy ma to na nas wpływ.Pozycja Tworzenie reklamy i jej psychologiczne podejście w przekazie reklamy(2013-10-12 00:53:42) Piotrowska, Natalia; Batko, BogdanPrzedmiotem niniejszej pracy jest proces tworzenia reklamy i analiza metod oceny efektywności wpływania na odbiorców z punktu widzenia psychologicznego. Badania zostały przeprowadzone wśród losowo wybranych osób na terenie Nowego Sącza. Pytania dotyczyły częstotliwości nadawanych reklam, ich wpływu oraz odbioru przez widzów, co jest najważniejszym z aspektów. Podejmowanie decyzji związanych z zakupem to kluczowy etap w procesie reklamy. Siła emocji ma duże znaczenie w reklamie, ponieważ reklama oddziałuje na nas poprzez wpływ na uczucia. Zostanie przenalizowane zjawisko 'potrzeby', która jest głównym motywatorem do dokonania zakupu. Instynkty wprowadzają nas w sieć manipulacji stworzoną przez reklamę. Podkreślona zostanie także rola uczenia się, postawy, przekonania oraz percepcja. W niniejszej pracy pojawi się również analiza badania przeprowadzonego przez European Trusted Brands dotyczącego marek cenionych przez Polaków. W wyniku przeprowadzonej analizy nasuwa się stwierdzenie, iż reklamy mają wpływ na nasze działania i nawet nasze starania obronne nie są w stanie pokonać potrzeb wywoływanych przez reklamy. Są one precyzyjnie stworzone, a przy ich realizacji bardzo duże znaczenie ma podejście psychologiczne, co ma na celu zdobycie konsumenta.