Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Piotrowski, Filip"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    PR i kreowanie wizerunku przedsiębiorstwa i marki na przykładzie Red Bull
    (2014-07-22 14:21:05) Piotrowski, Filip; Tokarz, Krzysztof
    Tematem niniejszej pracy jest PR oraz kreowanie wizerunku przedsiębiorstwa i marki na przykładzie Red Bull. Praca składa się z pięciu głównych części. Pierwsze z nich odnosiły się do zagadnień teoretycznych, zaś w ostatniej części zaprezentowano wyniki przeprowadzonych badań własnych. Do badań wykorzystano sondaż diagnostyczny, który przeprowadzono wśród 126 respondentów. Badania miały na celu pokazać, jaka jest rozpoznawalność marki Red Bull wśród respondentów i jak kreowany wizerunek odbierany jest przez społeczeństwo.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi