Przeglądaj wg Autor "Piwowar, Artur"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Analiza strategii marketingowej przedsiębiorstwa na przykładzie firmy Suder & Suder(2009-09-30 16:18:08) Piwowar, Artur; Jabłoński, TomaszWspółczesny marketing to sztuka przetrwania w wolnej gospodarce rynkowej. Każde przedsiębiorstwo jest złożonym systemem obejmującym zasoby rzeczowe, finansowe i ludzkie. Szybko zmieniająca się sytuacja na rynku oraz wymagania nabywców stawia przed firmami coraz większe wyzwania. Jednym z takich wyzwań jest konieczność wyróżnienia się wśród firm uczestniczących w grze rynkowej oraz utrwalenia w świadomości nabywców unikalnej marki reprezentującej firmę. Tematem pracy jest „analiza strategii marketingowej przedsiębiorstwa na przykładzie firmy Suder & Suder”. Na wstępie pracy postawiono hipotezę: „założenia strategiczne realizowane w firmie Suder & Suder wymagają dostosowania do obecnych realiów gospodarczych i uwzględnienia nowoczesnych strategii marketingowych, które pozwolą na podniesienie wydajności pracowników i podniesienie zysków”.