Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Piwowar, Bogdan"

Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Brak miniatury
    Pozycja
    Doskonalenie jakości produktu turystycznego - na przykładzie wybranych hoteli
    (2008) Piwowar, Bogdan; Piekarz, Halina
    Niniejsza praca ma na celu przedstawienie wpływu środowiska na jakość oferty hotelowej zobrazowana na działaniach podejmowanych przez hotel Sheraton, Radisson SAS oraz Orient. Praca zbudowana jest z czterech rozdziałów, gdzie pierwszy rozdział zawiera ogólne informacje odnośnie produktu. Przedstawiony jest zarys wraz z podkreśleniem cyklu życia produktu. Dokładny podział cykli pozwala na obrazowe porównanie i zbadanie reakcji zachowania wielu czynników wraz z ich rozwojem. W rozdziale tym opisano też pojęcie usługi wraz z podziałem na podstawową i dodatkową. Drugi rozdział porusza problem dotyczący jakości. Przedstawione certyfikaty ISO i eko-certyfikaty pozwalają na zaznajomienie się z ich sposobem działania i korzyściami niesionymi przy ich wdrożenie. Rozdział trzeci zawiera informacje związane z opisywanymi w badaniach hotelami. Charakterystyka spółek owych hoteli jest niezbędna do głębszej analizy przeprowadzonej na obiektach. Oprócz przybliżenia działalności spółek rozdział ten zawiera opis usług świadczonych przez wymienione obiekty turystyczne. Ostatni rozdział przedstawia badania przeprowadzone w wymienionych hotelach dotyczące jakości, opisując stan zastany oraz propozycje zmian. Opisano działania dążące do uzyskania przewagi nad konkurencją i ochronie środowiska. Hipoteza badawcza zakłada, że rozwój obiektów turystycznych wymaga ciągłego rozwijania się opierając się na polepszeniu standardów jakości patrząc także przez pryzmat środowiska, dążąc do ciągłej walki o gościa hotelowego.
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Wydarzenie marketingowe jako narzędzia promocji jednostki samorządu terytorialnego na przykładzie powiatu nowosądeckiego
    (2011-01-10 18:41:26) Piwowar, Bogdan; Woźniak, Dariusz
    Głównym celem pracy jest przedstawienie wpływu wydarzeń marketingowych (event’u) na promocję powiatu. Praca magisterska zbudowana jest z trzech rozdziałów, gdzie każdy wzbogacony jest o krótkie wprowadzenie. Pomimo wspomnianych wprowadzeń mających charakter przypominający w tekście znajduje się skompletowana wiedza ukazująca znaczenie poszczególnych rozdziałów. W rozdziale pierwszym przedstawiony został produkt turystyczny z uwzględnieniem zarówno jego cyklu życia jak i struktury. Pojęciem wprowadzającym do rozdziału drugiego jest przytoczenie terminologii imprezy turystycznej, który efektywnie rozładowuje rozdział trzeci przestawiający stronę badawczą.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi