Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Piwowar- Mliczek Barbara"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Problematyka zarządzania marketingiem na przykładzie" Drukarni BAAD" Sp. z o.o.
    (2005) Piwowar- Mliczek Barbara; Wdowiak, Wojciech
    W czasach coraz dynamiczniej rozwijającego się rynku, wobec wyraźnego nasilenia się konkurencji, sukces jest udziałem przedsiębiorstw kreatywnych, które używają wszystkich możliwych sposobów reklamowych, by dotrzeć do klienta i przekonać go, że ich produkt jest najlepszy. Współczesne wymagania biznesu, nowe technologie i bezwzględna konkurencja wymuszają coraz szybsze tempo zmian w przedsiębiorstwie. Aby przetrwać w gospodarce rynkowej przedsiębiorstwa muszą nieustannie obserwować zmiany, jakie zachodzą w ich otoczeniu, aby móc się szybko do nich dostosować a przede wszystkim, aby móc w pełni zaspokajać rosnące potrzeby i oczekiwania klientów. Dlatego też coraz więcej uwagi przedsiębiorstwa poświęcają problematyce zarządzania marketingiem. Celem pracy jest prezentacja wybranych problemów zarządzania marketingiem oraz udoskonalenie działań promocyjnych i metod ustalania cen w przedsiębiorstwie. Z tak sformułowanym celem pracy związane są dwie poniższe hipotezy badawcze: dotychczasowym działaniom promocyjnym brak jest zadowalającej skuteczności; metody ustalania cen wymagają weryfikacji i wprowadzenia zmian w ustalaniu cen. W pracy przedstawiono proces zarządzania marketingiem na przykładzie "Drukarni BAAD" Sp. z o.o.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi