Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Plaszczak, Dominika"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Kultura jako czynnik determinujący proces zakupowy
    (2011-02-24 18:01:35) Plaszczak, Dominika; Chlipała, Paweł
    Niniejsza praca jest poświęcona zagadnieniu kultury oddziałującemu na zachowanie konsumentów podczas procesu zakupu. Tematyka pracy obejmuje teorię związaną z konsumpcją, opisuje zachowania nabywców oraz czynniki wpływające na ich zachowania konsumpcyjne. Przedstawia także pojęcie kultury oraz różnice kulturowe dzielące mieszkańców różnych państw. W pracy podjęto próbę określenia jak kultura wpływa na sposób podejmowania przez człowieka decyzji, szczególnie tych związanych z procesem zakupu produktu. Celem pracy jest analiza pojęcia kultury oraz próba zrozumienia wybranych zachowań mieszkańców wywodzących się z różnych kultur. Do praktycznego celu pracy należy zbadanie wybranych wymiarów kultury zaproponowanych przez G. Hofstede i F. Trompenaarsa oraz badanie zachowań konsumpcyjnych mieszkańców wybranych państw. Autorka usiłuje udowodnić, że kraj pochodzenia wpływa na sposób w jaki konsumenci biorą udział w procesie zakupu. Z przeprowadzonych badań można wysnuć następujące wnioski. Próba okazała się zbyt mała, aby można mówić o uogólnieniu przeprowadzonych badań własnych. Z przeprowadzonych badań wynika, że istnieje wiele podobieństw kulturowych, pomiędzy badanymi państwami uważnymi za indywidualistyczne (Hiszpania i Niemcy), a krajami kolektywistycznymi (Chiny).

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi