Przeglądaj wg Autor "Plata, Iwona"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Internet jako silna broń działalności marketingowej firmy(2013-08-21 10:47:28) Plata, Iwona; Ujwary-Gil, AnnaInternet to najprędzej się rozwijające medium, jest to również bogata skarbnica wiedzy i możliwość rozwoju. Korzystają z niego zarówno firmy produkcyjne, handlowe i usługowe oraz klienci. Sieć stała się efektywnym oraz co ważne, tanim narzędziem, który umożliwia bezproblemową komunikację między przedsiębiorstwami, a ich klientami. Internet przełamuje wszystkie bariery geograficzne, jego znaczenie wzrasta wraz ze wzrostem liczby internautów. Głównym celem pracy była próba charakteryzacji narzędzi internetowych wykorzystywanych w działaniach różnego rodzaju firm. Autor stawia tezę, że Internet, może stać się silną stroną działań w zakresie marketingu w przedsiębiorstwie, ale tylko pod warunkiem, że zostanie on skutecznie i w pełni wykorzystany. Badania w pracy zostały przeprowadzone w formie ankiety, badając trzy różne strony internetowe firm działających w zupełnie odrębnych od siebie dziedzinach rynku. Przeprowadzona diagnoza udowodniła, że profesjonalnie skonstruowana witryna internetowa, ma bardzo duże znaczenie w odbiorze całego przedsiębiorstwa, a co za tym idzie podwyższeniu jego konkurencyjności na rynku.